Gwyneth Paltrow i top modelki bez makijażu... w kampanii kosmetyków do makijażu. Max Factor reklamują zdjęcia typu "przed i po"

Na pewno natknęliście się w internecie na zdjęcia Gwyneth Paltrow przed i po makijażowej transformacji. To element kampanii Max Factor, zainspirowanej... Marilyn Monroe.

42-letnia Gwyneth Paltrow nie wstydzi się pokazać publicznie bez makijażu. W marcu fanów zelektryzowało jej zdjęcie na Instagramie, zupelnie saute , z butelką wody w ręku. Aktorka wzięła też udział w akcji "Ice Bucket Challenge". Dzięki temu wiemy, że gwiazda Hollywood jest piękna zarówno tuż po przebudzeniu, jak i w olśniewającym wizażu na czerwonym dywanie.

Gwyneth Paltrow. Aktorka od kilku lat prowadzi lifestylowy portal Goop, za pośrednictwem którego podała m.in. informację o swoim rozstaniu z mężem Christem Martinem, wokalistą zespołu Coldplay. Paltrow jest też autorką książek kucharskich.Gwyneth Paltrow. Aktorka od kilku lat prowadzi lifestylowy portal Goop, za pośrednictwem którego podała m.in. informację o swoim rozstaniu z mężem Christem Martinem, wokalistą zespołu Coldplay. Paltrow jest też autorką książek kucharskich. Instagram gwynethpaltrow Instagram gwynethpaltrow

W 2012 r. aktorka nawiązała współpracę z Max Factor - widzieliśmy ją już np. ucharakteryzowaną na Madonnę czy Audrey Hepburn . Marka kosmetyczna postanowiła wykorzystać też potencjał aktorki w zdjęciach typu "no make up" i zaprosiła ją do udziału w nowej kampanii #GlamJan . Pomysł opiera się na publikowaniu zdjęć gwiazd i supermodelek przed i po makijażowej metamorfozie. Do tego samego zachęca fanki - najlepsze zdjęcia otagowane #GlamJan będą publikowane na profilach Max Factor w serwisach społecznościowych. Oprócz Paltrow, w kampanii wzięły też udział Coco Rocha , Aniołek Victoria's Secret Candice Swanepoel i seksowna Rianne Ten Haken . Jeśli nie kojarzycie holenderskiej top modelki z licznych okładek, przypominamy jej najbardziej zmysłowe wcielenie z teledysku Lenny'ego Kravitza :

 

Co ciekawe, patronką akcji Max Factor została pośmiertnie Marilyn Monroe . Przedstawiciele marki utrzymują, że to dzięki jej kosmetykom zwyczajna Norma Jean stała się ikoną. Rzeczywiście, Max Factor było wszechobecne na planach filmowych w złotych czasach Hollywood, ale The Guardian polemizuje z tezą, że za metamorfozę aktorki odpowiadał syn założyciela marki - Max Factor Jr . Podobno pomysł przefarbowania włosów Normy Jean na platynowy blond pochodził od Emmeline Snively, właścicielki agencji modelek, z którą związała się Marilyn.

Trudno dochodzić prawdy po latach, ale i tak seksowny wizerunek Marilyn został jednym z kluczowych wątków kampanii #GlamJan.

 

>

Zdjęcia promujące akcję #GlamJan Max Factor zobaczycie w GALERII >>>

Więcej o:
Copyright © Agora SA