Koniec ery naturalnego makijażu? Czas na kolory! [WIDEO]

Miłośniczki makijażu z całego świata zaczynają rezygnować z tradycyjnych połączeń kolorów, a producenci wprowadzają coraz więcej oryginalnych produktów. Zielone brwi czy fioletowe usta dziwią coraz mniej, chociaż nadal wymagają sporej odwagi.

Queen of BlendingQueen of Blending tumblr.com/queenofblending tumblr.com/queenofblending

Nowy trend rozpowszechnił się w internecie z prędkością światła. Media społecznościowe pękają w szwach od zdjęć otagowanych "clownola" . O co chodzi? O kolor, kolor i jeszcze raz dużo koloru. Clownola maluje każdą część twarzy na jakiś szalony odcień i przerysowuje do granic możliwości. Do tego kolorowe włosy i paznokcie. Neonowe cienie, brokat na powiekach i ustach lub metaliczne brwi są inspirowane scenicznymi makijażami drag queens . Prekursorką tego trendu jest amerykańska wizażystka i vloggerka, która w sieci funkcjonuje pod pseudonimem Queen of Blending . Jej niesamowite makijaże dla niektórych są dziwaczne i brzydkie, innych zachwyca kunszt ich wykonania. Taki makijaż wymaga umiejętności, dokładności i sporej dawki cierpliwości.

Queen of BlendingQueen of Blending tumblr.com/queenofblending tumblr.com/queenofblending

Tęczowe włosy i kolorowe makijaże łączy też Amy Doan , znana jako Shrinkle, założycielka marki Sugarpill . Doan nie wyobraża sobie życia bez szalonych stylizacji i jest idealną twarzą dla swojej firmy. Mimo licznych uwag na temat sztuczności i braku naturalnego wdzięku, Shrinkle nie przestaje zadziwiać swoimi kreacjami i wizażem, nie odrzucając życia clownoli.

ShrinkleShrinkle instagram.com/shrinkle instagram.com/shrinkle

Świat wizażu jest coraz bardziej otwarty, ale wścibskie spojrzenia zdziwionych przechodniów mogą onieśmielać. Dlatego przygotowałam dla was makijaż , który jest trochę mniej szalony, ale nadal bardzo, bardzo kolorowy . Wideo możecie obejrzeć poniżej . Co myślicie o tak kolorowych i dziwacznych makijażach? Jak sądzicie, czy makijaż może być sztuką i nie musi być naturalny? Komentujcie !

Zobacz wideo

Reklama

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.