Burza loków rodem z lat 80.znów na topie!

Mimo, że lata 80. już dawno za nami - specyficzna fryzura rodem z tego okresu znów wraca do łask. Przykładem są najnowsze kampanie, w których występują nasze najbardziej znane modelki.

Zupełnie niedawno pisaliśmy o nowych kampaniach reklamowych, w których wystąpiły Anja Rubik i Małgosia Bela.

Pierwsza z nich zaprezentowała się w kampanii Giuseppe Zanotti, natomiast Małgosia Bela swoją twarzą promuje markę Iceberg i jej kolekcję na jesień/zimę 2011/2012.

Obie modelki wyróżniała na zdjęciach reklamowych dość nietypowa i charakterystyczna dla lat 80. fryzura . Burza loków nawiązująca do modnej wówczas trwałej w nieco odświeżonej wersji wygląda niebanalnie i dziewczęco.

Lubimy te fryzury, bo choć ich ułożenie zajmuje nam zwykle trochę więcej czasu, sprawiają, że czujemy się bardziej kobieco. Loki i fale dodają uroku i zwracają uwagę. Szczególnie w tak "oldschool'owym" wydaniu.

Do wykonania takiej fryzury, potrzeba przede wszystkim lokówki i dość wprawnej ręki. Włosy należy podzielić na małe pasma i nakręcać jedno po drugim. Możecie użyć zwykłej, standardowej lokówki lub spróbować zrobić loczki za pomocą papilotów.

Nie zapomnijcie o preparacie, który będzie chronił wasze włosy przed gorącą temperaturą! Na koniec pojedyncze pasma lekko podtapirujcie, szczególnie górną partię.

Małgosia Bela w kampanii Iceberg jesień/zima 2011/12Małgosia Bela w kampanii Iceberg jesień/zima 2011/12 fot. mat. prasowe

Anja Rubik w kampanii Giuseppe Zanotti jesień/zima 2011/12Anja Rubik w kampanii Giuseppe Zanotti jesień/zima 2011/12 fot. mat. prasowe

Zobacz również:

Warkocze i kłosy. Która z gwiazd prezentuje się lepiej?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.