Bottega Veneta jest nam doskonale znana, przede wszystkim z kolekcji ubrań i torebek . Dziś jednak wchodzi w nową dla siebie erę i posuwa się o krok do przodu.
Właśnie rozpoczyna się pierwsza kampania reklamowa związana z wprowadzeniem na rynek perfum . Dla każdej marki, jak również dla każdego domu mody jest to ważna chwila.
W reklamie autorstwa słynnego fotografa Bruce'a Webera występuje Nine D'Urso , która jest córką Inés de la Fressange - znanej muzy Karla Lagerfelda (za czasów jego pracy z Chanel w latach 80'). Piękna Nine ma francusko-włoskie korzenie, a jej uroda jest bardzo nietypowa. W filmie wyraźnie widać jak wiele jest w niej emocji.
Jest to kwiatowy zapach z nutami mchu dębowego, indyjskiego jaśminu sambac , brazylijskiego, różowego pieprzu . Wyczuć można tam również paczulę i włoską bergamotkę . Zapach będzie dostępny nie tylko w butelkach perfum, ale również jako krem do ciała balsam , a także żel pod prysznic - wyłącznie od września, w sklepach Bottega Veneta .
Perfumy Bottega Veneta fot. materiały reklamowe
Zobaczcie też:
Prawdziwe piękno jest ponadczasowe. Iman Abdulmajid ma 56 lat! Czy to możliwe?