Kosmetyczny świat gier! Takiej reklamy Diora jeszcze nie było!

Marka Dior stworzyła nową reklamę inspirowaną grami wideo z lat 80. Efekty są niesamowite, a zmieniające się obrazki wciągają widza do swojego świata.

Marka Dior zmienia odrobinę strategię marketingową. Reklamy ze znanymi i pięknymi modelkami może i są atrakcyjne, ale nie mają w sobie nic innowacyjnego. Po ostatnich kampaniach reklamowych marki Chanel z animowanymi, żyjącymi kosmetykami i tańczącymi dłońmi - Dior również postawił na coś zupełnie innego.

Nowa reklama inspirowana światem gier wideo jest niesamowicie wciągająca, a przez swoją oldschool'ową formę - niezwykle zabawna. Luksusowe kosmetyki stają się klockami Tetris, tworzą labirynty i postacie, które odbijają pingpongową piłeczkę (ona również jest kosmetykiem). Na końcu pojawia się nawet gra przygodowa, w której modelka niczym niegdyś Bracia Mario zmierza się z torem przeszkód Diora.

Takiej reklamy marki jeszcze nie było!

Zobaczcie sami!

 

Kampania reklamowa DiorKampania reklamowa Dior printscreen reklamy Diora

Jak wam się podoba?

Zobaczcie również:

Wpadka - Drew Barrymore przesadziła z brokatem

Jak podoba wam się pomysł na reklamę marki Dior?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.