Kosmetyczne marki wspierają walkę z rakiem piersi. W końcu to już październik - miesiąc różowej wstążki

Październik to odpowiedni moment, by rozejrzeć się za nowościami kosmetycznymi - zwłaszcza tymi, które oznaczone są symbolem Różowej Wstążki. Takie produkty znajdują się w ofercie takich marek jak AVON, Estee Lauder, Bobbi Brown, czy La Mer. Wybierając je, można wesprzeć szczytny cel i przyczynić się do wygranej w walce z rakiem piersi, która właśnie w październiku przybiera na sile.

Kampania Różowej Wstążki prowadzona każdego roku przez Estee Lauder , jest kontynuacją działań na rzecz zdrowia kobiet, które rozpoczęła Evelyn H.Lauder , inicjatorka i współtwórczyni BCA . W tegorocznej edycji marki kosmetyczne Estee Lauder wesprą zbiórkę funduszy na rzecz The Breast Research Foundation? , która prowadzi działania profilaktyczne , rozwija edukację oraz wspiera badania medyczne nad nowotworami piersi.

Wśród nich znajdą się marki La Mer i Bobbi Brown . W czasie kampanii w sprzedaży dostępna bedzie specjalna edycja kremu do rąk The Hand Treatment La Mer , a także kolekcja błyszczyków do ust Bobbi Brown w różowych odcieniach. Część dochodu ze sprzedaży produktów wesprze badania fundacji.

Kampania BCA która została zapoczatkowana w 1992 r. , prowadzona jest dzisiaj w ponad 70 krajach. W jej wyniku zebrano ponad 35 milionów dolarów, dzięki których ufundowano 140 grantów Breast Cancer Research Foundation? (Fundacji Badań nad Rakiem Piersi) na badania medyczne.

Marka AVON prowadzi natomiast już 17. kampanię propagującą profilaktykę w walce z rakiem piersi. Każdy może wziąć w niej udział i realnie wesprzeć akcję. Wystarczy drobny gest, jakim jest zakup jednego z produktów z Różową Wstążką . W tym roku marka AVON przygotowała wyjątkowy zestaw kosmetyczny dedykowany kampanii.

Składa się on ze stylowej kosmetyczki oraz szybkoschnącego lakieru do paznokci AVON Speed Dry w odcieniu Strawberry . Kosmetyk zawiera specjalną formułę z pyłem ze skały wulkanicznej, dzięki czemu utwardza paznokcie i daje ekspresowy kolor o wysokim połysku. Cena zestawu to 25 zł .

W skład serii produktów dedykowanych tegorocznej odsłonie kampanii wchodzą także: myjka do ciała, broszka, breloczek do kluczy, naszyjnik, kubek, pluszowa owieczka, etui na telefon, notes, zestaw dwóch notatników magnetycznych oraz torba wraz z etui w kształcie kwiatka . Cena każdego z wymienionych produktów nie przekracza 25 zł .

Jak wiecie, akcję wspierają także produkty z wyższej półki cenowej, wchodzące w grupę kosmetyków luksusowych . To m.in. słynny krem La Mer do pielęgnacji dłoni. Kojące składniki nawilżające zawarte w The Hand Treatment natychmiast łagodzą skórę dłoni, jednocześnie zmniejszając w wyraźny sposób starcze plamki. Opracowany z wykorzystaniem bogatego w odżywcze składniki Miracle Broth od La Mer , The Hand Treatment poprawia ogólną kondycję skóry, dzięki czemu ręce wyglądają młodziej i są bardziej miękkie. Cena kremu to 215 zł , a produkt dostępny w wybranych perfumeriach Douglas i salonie firmowym Estee Lauder w Galerii Mokotów.

Kolorem, który kojarzy się z październikiem jest oczywiście różowy. Dla każdej kobiety, która lubi połysk na ustach, Bobbi Brown stworzyła blyszczyki w dziewczęcych odcieniach różu, które nadają naturalny kolor ustom jednocześnie je pielęgnując. Przy okazji przypominają o różowej, październikowej wstążce. Cena za zestaw czterech błyszczyków to 165 zł . Znajdziecie je w wybranych perfumeriach Douglas oraz salonie formowym Bobbi Brown w CH Pl. Unii Lubelskiej.

Wybierając te produkty warto pamiętać, że 20% cen produktów limitowanych edycji przekazywane jest na badania nad lekiem na rakiem piersi prowadzone w Ośrodku Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym Szczecinie.

Sprzedaż limitowanych edycji renomowanych kosmetyków, pozwoli zebrać fundusze na kolejne działania Kampanii. W ramach Global Illumination Initiative na różowo zostaną podświetlone najbardziej znane budynki i zabytki na całym świecie, aby zwrócić uwagę na problem raka piersi wśród kobiet. Znane osobistości wezmą udział w działaniach jako Światowi Ambasadorzy Kampanii Różowej Wstążki .

W przypadku produktów AVON, całkowity zysk ze sprzedaży produktów z Różową Wstążką przekazywany jest bowiem na działania profilaktyczno-edukacyjne prowadzone w ramach Wielkiej Kampanii Życia -AVON kontra Rak Piersi m.in. na "Marsz Różowej Wstążki" oraz dofinansowanie badań USG piersi w ramach projektu "Gabinety z Różową Wstążką" prowadzonego wspólnie ze Stowarzyszeniem "Amazonki" Warszawa-Centrum. W tym roku partnerem akcji została marka Nestle FITNESS , dzięki czemu zwiększyła się liczba dofinansowanych badań - będzie ich aż 4000 ! Lista placówek, w których można wykonać USG dostępna jest na stronie www.wielkakampaniazycia.pl .

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.