Już jesienią zadebiutują nowe produkty do makijażu, pielęgnacji i włosów. W sklepach znajdziemy także przyrządy i akcesoria. Kosmetyki będą nawiązywać do obecnie panujących trendów, dlatego oprócz serii bazowej, będą pojawiać się kolekcje sezonowe. W ten sposób będą jak najlepiej odpowiadać modzie, a w linii będą znajdować się tylko aktualne kolory i wykończenia. Produkty będą dostępne w ponad 900 sklepach na całym świecie, w których znajdziemy specjalnie wyznaczone strefy oraz online.
- Bardzo się cieszymy, że H&M może zaoferować "modę dla twarzy". Jest to dla nas okazja do wyrażenia pomysłowości, twórczości i jednocześnie do zabawy z kolorami - mówi Sara Wallander , projektantka konceptu H&M Beauty.
Na rynku pojawi się ponad 700 produktów oraz sezonowe kolekcje w limitowanych edycjach. W nowym asortymencie, który zastąpi aktualną ofertę kosmetyków H&M, znajdą się też dwie dodatkowe kolekcje: linia premium oraz linia składająca się z bardziej przyjaznych dla środowiska produktów z certyfikatem Ecocert.