Konad Cosmetics, czyli jak bardzo pomysłowa może być reklama maskary?

Czasem wydaje nam się, że żadna reklama nie jest w stanie nas zaskoczyć. Jeśli wy również tak myślicie - zobaczcie tę kampanię maskary do rzęs.

Pomysł jest absolutnym strzałem w dziesiątkę! Nie jest bowiem łatwo wymyślić pomysłową kampanię kosmetyku do makijażu. Jak do tej pory, nie pojawiło się nic poza modelkami z ekstremalnie długimi rzęsami, które zresztą są sztuczne. W niemal każdej reklamie tuszu do rzęs widzimy to samo. Produkty nie wyróżniają się niczym szczególnym. No...chyba, że w reklamie występuje akurat gwiazda światowego formatu. Wówczas istnieje szansa, że zatrzyma nasz wzrok na dłużej.

Dlatego tak bardzo spodobał nam się niekonwencjonalny pomysł na kampanię maskary, raczej nieznanej w Polsce marki - Konad Cosmetics i jej produktu Flobu Waterproof.

Firma pochodzi z Argentyny i w nowej kampanii postawiła na grę emocji odbiorcy, co dla nas kobiet jest jak wiadomo doskonałą przynętą. Rozmazane napisy w języku angielskim: I'm pregnant, He's married, We broke up (mamy nadzieję, że nie trzeba tłumaczyć), odnoszą się do dość dramatycznych przeżyć, które zwykle - nas kobiety wiele kosztują. Napisy wyglądają jak rozmazany makijaż.

Naszym zdaniem, pomysł jest fenomenalny! Nas przekonał. Jakie jest wasze zdanie?

Konad-Cosmetics-Flobu-WaterproofKonad-Cosmetics-Flobu-Waterproof fot. materiały reklamowe

Konad-Cosmetics-Flobu-WaterproofKonad-Cosmetics-Flobu-Waterproof fot. materiały reklamowe

Zobacz też:

"Tatuaż na usta" - nowość w kosmetyce

Rosie Huntington-Whiteley najgorętszą kobietą świata

jak podoba wam się reklama wodoodpornej maskary?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.