Dakota Fanning twarzą perfum Marca Jacobsa

Dakota Fanning po raz kolejny stała się twarzą promującą perfumy Marca Jacobsa. Od dwóch miesięcy mówi się o kontrowersjach z nią związanych. Porównajmy je z poprzednią kampanią, w której brała udział.

Dakota Fanning już jakiś czas temu stała się twarzą perfum Marca Jacobsa Oh Lola . Tym razem również wzbudziła ona wiele kontrowersji ze względu na prowokujące zdjęcia reklamowe 17-letniej aktorki.

Przedmiotem największego zainteresowania stała się duża butelka perfum, którą Dakota trzyma w dość sugestywnym miejscu. Sama fotografia ma dość prosty przekaz. Perfumy mają dość słodki zapach i taki miał być główny komunikat reklamy, którą dodatkowo zabarwiono elementem związanym z tym, co zwraca największą uwagę potencjalnego odbiorcy.

Autorem tej sesji jest współpracujący z Jacobsem już od jakiegoś czasu Juergen Teller.

Dakota Fanning występuje w kampanii reklamowej Marca Jacobsa już po raz kolejny. Poprzednia jest z 2007 roku . Aktorka miała wówczas 13 lat. W mediach zaczęły pojawiać się pytania dotyczące sesji z nieletnią dziewczynką ucharakteryzowaną na dorosłą kobietę.

Zobaczcie zdjęcia obu kampanii. Czy wy również uważacie je za kontrowersyjne?

2007r

2011r:

Zobacz też:

MTV Music Awards - wybierz najlepszy makijaż i fryzurę

Gwiazdy na gali MTV Music Awards 2011Gwiazdy na gali MTV Music Awards 2011 kolaż Lula.pl

Czy waszym zdaniem kampania reklamowa perfum Marca Jacobsa jest kontrowersyjna?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.