Rosie Huntington-Whiteley w kampanii Burberry

Brytyjska piękność została twarzą nowego zapachu domu mody Burberry. Nowe perfumy znanej marki trafią do sklepów już 1 września.

Przed obiektywem fotografa rodziny królewskiej - Mario Testino - pozuje jedynie w złotym, połyskującym płaszczu. Odsłaniając ciało, promuje... "Ciało " ("Body"), bo taką nazwę noszą perfumy. W niezwykle kuszącej pozie, niby odsłania, ale nie pokazuje zbyt wiele. Burberry tym razem postawił na zmysłowość - jeszcze nigdy nie oglądaliśmy tak odważnej kampanii w wydaniu tego domu mody. Rosie jest nową i pierwszą twarzą tego zapachu . Według Christopfera Baileya (Chief Creative Officer Burberry) równie odważny i przełomowy jak sesja ma być sam zapach: "Burberry Body to najbardziej ekscytujące wydawnictwo, które kiedykolwiek stworzyliśmy". Duch marki ma być uchwycony w niezwykły, zmysłowy i uderzający sposób.

W oświadczeniu Huntington-Whiteley podziękowała domowi mody za zaszczyt promowania najnowszego zapachu i uznała to za wielki komplement. W końcu ta marka ją wypromowała i wprowadziła na światowe salony.

Kariera 24-latki gwałtownie rozwinęła się w 2008 roku, kiedy to młoda Brytyjka rozpoczęła współpracę z Burberry . Niedługo potem trafiła do Hollywood, gdzie wystąpiła w kolejnej części "Transformers" ("Dark of the Moon"), który kilka dni temu trafił do polskich kin.

Jak wam podoba się ta kampania?

Więcej o:
Copyright © Agora SA