Julia Restoin-Roitfeld w stylu retro promuje swoją kolekcję bielizny

Piękna córka Carine Roitfeld, byłej naczelnej francuskiego "Vogue", w kampanii swojej kolekcji bielizny. Retro, szyk i seks.

Piękna Julia Restoin-Roitfeld , bardziej znana jako "stylowa córka Carine Roitfeld ", występuje w kampanii reklamowej luksusowej bielizny. Promuje tym samym własną, limitowaną kolekcję, którą zaprojektowała dla znanej nowojorskiej marki Kiki De Montparnasse .

Kampania ma wymiar retro i przywodzi na myśl z jednej strony nieme kino (też macie skojarzenia z Polą Negri?), z drugiej kontrowersyjne wówczas rozbierane sesje, a nawet stare pocztówki skierowane wyłącznie do panów...

kampania kolekcjikampania kolekcji Mat.prasowe

Klimatyczna sesja łączy się z zamysłem całej kolekcji - miało być buduarowo i ultra kobieco, a przy tym wyrafinowanie.

Bielizna jest dla ciebie, a nie dla twojego partnera - tłumaczyła Julia podczas wywiadów. - Nie chodzi o to, jak on będzie się czuł patrząc na ciebie, ale o to, co ty będziesz czułą ją nosząc.

W linii znalazło się siedem elementów, każdy z nich powstał z cienkiego jedwabiu oraz francuskiej koronki. Jeśli chodzi o wybór kolorów, Restoin-Roitfeld postawiła na klasykę - głęboką czerń, kość słoniową i rubinową czerwień. Ten dobór barw ma wydobyć naszą zmysłowość. Gwiazda nazywa swoje projekty "unowocześnioną wersją ponadczasowej klasy".

kampania reklamowakampania reklamowa Mat.prasowe

Warto dodać, że Kiki De Montparnasse , czyli marka, z jaką współpracuje Julia, słynie z prowokacyjnych, bardzo seksownych kolekcji - tak jeśli chodzi o bieliznę na co dzień, jak i o bieliznę ślubną. Jej wzory nigdy nawet nie ocierają się o kicz i są marzeniem wielu kobiet na świecie. Stałą klientką nowojorskiego butiku jest m.in. ostatnia gwiazda burleski, fantastyczna Dita von Teese .

Kolekcja Restoin-Rotfeld już w lutym trafi do Harrodsa. Ci, których nie będzie stać na luksus jej kupna, będą mogli chociaż nacieszyć nią wzrok. Sesja jest w końcu bardzo obiecująca...

Więcej zdjęć w naszej GALERII

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.