Kiedy inne wokalistki lansują limitowane kolekcje dla popularnych odzieżówek (Rihanna dla River Island, Rita Ora dla Adidas ), Bey idzie o krok dalej. Gwiazda, która cieszy się statusem ikony stylu casual, po raz kolejny inwestuje w modę. Po rodzinnej marce House of Deréon , przyszedł czas na wspólny projekt z Topshopem. Za pieniądze wokalistki i Sir Philipa Greena powstanie marka-córka specjalizująca się w ubraniach i dodatkach do tańca i fitnessu. Dzięki targetowanym kampaniom Adidas i Nike czy kolekcjom takim jak Alexander Wang dla H&M, odzież sportowa stała się nieodłączną częścią mody streetowej. Możemy się więc spodziewać, że projekty od pani Knowles-Carter zobaczymy na ulicach, a nie na siłowniach.
Spółka Parkwood Topshop Athletic będzie miała osobne biura niż Topshop i osobną nazwę marki, a brytyjska sieć ma być tylko jednym z jej dystrybutorów. Pierwsza kolekcja najprawdopodobniej trafi do sprzedaży jesienią przyszłego roku. Sama Beyoncé jest zachwycona nowym wyzwaniem:
Na pewno my też będziemy śledzić kolejne etapy nowego modowego przedsięwzięcia.
W stylu Beyoncé :
Materiały partnera