Jours Apres Lunes - kolekcja bielizny dla dziewczynek

Jednych to oburza, a inni nie widzą w tym niczego złego, ale każdy o tym rozmawia, że francuska firma Jours Après Lunes stworzyła kolekcję bielizny dla dziewczynek.

Jours Apr?s Lunes to francuska firma projektująca bieliznę i śpioszki dla niemowląt. W swojej ofercie ma również linię dla dziewczynek w wieku od 4 do 12 lat. To właśnie lookbook tej kolekcji spowodował, że marka zaistniała w mediach. Zdjęcia małych modelek ubranych w bieliznę wywołały poruszenie. Firmie zarzuca się propagowanie seksualizacji i wykorzystywanie dzieci. Zdaniem niektórych przesunięta została granica przyzwoitości. Szok wywołała zwłaszcza dorosła charakteryzacja, na którą postawiła również Carine Roitfeld w słynnej sesji z Vogue'a .

Dziewczynki na fotografiach bawią się w kobiety. Malują, czeszą, pozują, jak modelki z okładek, czyli robią to, co zwykle. To klasyczna sytuacja z dzieciństwa, którą uwieczniono na zdjęciach. Tylko czy promowanie marki w ten sposób jest przyzwoite ? Z pewnością kontrowersyjne i zapewniające sukces. Klienci, którzy szukają dla swoich dzieci bielizny wiedzą gdzie ją kupić. Proste, pomysłowe, bo w dobie tak wielkiej i silnej konkurencji marki, które chcą się przebić stawiają na "wszystko". Pamiętacie słynną kampanię House Virginity?

Dzieci w roli dorosłych w Vogue Paris

Więcej o:
Copyright © Agora SA