Versace Cruise dla H&M - zobacz, czego nie kupisz w Polsce

W oczekiwaniu na Marni dla H&M, pokazujemy drugą odsłonę Versace dla H&M.

To już ostatnia kolekcja Donatelli dla szwedzkiej sieciówki (uff). Wygląda bardziej dyskretnie od krzykliwej kolekcji zimowej, zawiera kilka gniotów i kilka perełek. W dodatku ma bardzo umiarkowane ceny. Będzie dostępna 19 stycznia, ale tylko dla nielicznych - pojawi się w sprzedaży online. H&M dopiero rozwija swoje serwisy internetowe i sklepu www zostały dotąd uruchomione dosłownie w kliku krajach. Jeśli myślicie o założeniu skrytki pocztowej na tę, dobrymi adresami będą Berlin, Londyn i Sztokholm.

Kolekcja porusza się w kilku pastelowych kolorach i jest zdominowana przez nadruk małych owocków (nam kojarzą się z "jednorękim bandytą"). Dominacja bieli i lila oraz wesołe, nieco infantylne wzorki jednoznacznie kojarzą się z bielizną nocną. Dlatego naszym ulubionym elementem kolekcji jest jedwabna koszulka nocna - idealne połączenie zmysłowości z dziewczęcym wdziękiem (35 funtów). Przyjemnie zapowiada się także białe bikini z tym samym printem (20Ł), bransoletka na plażę (25Ł) i baletki, równoważące bogate zdobienia płaską podeszwą (40Ł).

Damska część kolekcji w naszej GALERII . Porównajcie - czy Versace Cruise dla H&M wygląda lepiej niż zimowe Versace dla H&M? Żałujecie, że nie można jej będzie kupić w Polsce? Zamówicie coś sobie, jeśli mieszkacie w UK?

Zobacz też: Andrej Pejic reklamuje biustonosze push-up marki Hema

Sasha Pivovarova odchodzi z modelingu (na rok)

Versace Cruise dla H&M:
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.