Anja to bardzo zapracowana modelka, która obecnie skupia się przede wszystkim na prowadzeniu swojego "25 Magazine ". Oprócz tego znajduje jeszcze czas na sesje zdjęciowe do najbardziej prestiżowych pism, czy udział w kampaniach reklamowych.
I tak też w nadchodzącym sezonie Polka została już twarzą między innymi marki Hugo Boss, czy Giuseppe Zanotti.
fot.Tom Munro fot.Tom Munro fot.Tom Munro
fot.Karim Sadli fot.Karim Sadli fot.Karim Sadli
Dziś światło dzienne ujrzała kolejna kampania z Anją w roli głównej. Tym razem Rubik zachęca nas do kupna grubo plecionych swetrów, czy sukienek z miękkiej dzianiny, pochodzących z domu mody Nic+Zoe.
Stylizacje zwieńczają kapelusze z dużym rondem, które nawiązują do mody z lat 70 . Musimy przyznać, że taka estetyka bardzo pasuje nam do Anji. A wam?
Autorem bardzo klimatycznych, czarno-białych zdjęć jest Mario Sorrenti.
Nadmieńmy, że marka Nic+Zoe powstała w 2005 roku, założyła ją Dorian Lightbown , Nazwa zaś, pochodzi od imion jej dwójki dzieci - Nicholasa i Zoë , którzy pomagają mamie w prowadzeniu rodzinnego biznesu.
Więcej zdjęć znajdziecie w naszej GALERII.
fot.Mario Sorrenti fot.Mario Sorrenti fot.Mario Sorrenti