Rosie Huntington-Whiteley w bieliźnie własnego projektu - czy kolekcja będzie hitem?

Zobacz najnowszą kampanię linii Autograph dla Marks&Spencer sygnowaną nazwiskiem modelki.

Rosie Huntington-Whiteley po raz kolejny zaprojektowała limitowaną bieliźnianą kolekcję dla znanej sieciówki. Nad procesem tworzenia czuwała główna projektantka bielizny brytyjskiej marki - Soozie Jenkinson .

Rosie na swój Instagram wrzuciła nawet własne projektowe szkice!

fot.Instagram/rosiehwfot.Instagram/rosiehw fot.Instagram/rosiehw fot.Instagram/rosiehw

W przeciwieństwie do ostatniej kolekcji, na którą składały się bawełniane piżamy, szlafroki i dresy, tym razem Rosie lansuje ekskluzywne, bardzo eleganckie zestawy. W katalogu znajdziemy przede wszystkim szykowne komplety z luksusowych jedwabnych tkanin, między innymi zmysłowe podkoszulki, satynowe koszule nocne, kuszące biustonosze wykończone szlachetną koronką lub subtelnym haftem. Kolekcja bazuje na stonowanej, pastelowej kolorystce, wzbogaconej dekoracyjnym różanym motywem.

Chcieliśmy stworzyć luksusową bieliznę, która będzie podkreślać kobiece kształty. Kobieta będzie czułą się w niej piękna i pewna siebie.

- tak Rosie promuje najnowszą kolekcję na tegoroczną wiosnę.

Co sądzicie o tej kolekcji? Będzie hitem? Więcej zdjęć znajdziecie w naszej GALERII . Zobaczcie też wideo zza kulis sesji .

fot.Autograph/ Marks&Spencerfot.Autograph/ Marks&Spencer fot.Autograph/ Marks&Spencer fot.Autograph/ Marks&Spencer

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.