Patrycja Gardygajło i Charlotte Tomaszewska w kampanii Solar - czy to nowa odsłona polskiej marki?

Solar, polska marka z tradycją, coraz lepiej radzi sobie z łączeniem elegancji z nowoczesnością. Poznajcie udaną kolekcję na jesień-zimę 2015 i zakochajcie się w skórzanych spódnicach i miękkich dzianinach.

Solar ma mocną pozycję na polskim rynku od lat, ale rok 2014 możemy uznać za wyjątkowo ważny w historii marki. Taktyka ekspansji zakłada rozszerzenie bazy klientów, trafienie do wyrafinowanych fashionistek i rozszerzenie sieci dystrybucji. Trzeba przyznać, że ambitny plan realizowany jest wyśmienicie. W tym roku widzieliśmy już bardzo kolorową, wyrazistą i "młodą" kampanię wiosennej kolekcji autorstwa Lidii Popiel. Pół roku później, marka reklamuje się z jeszcze większym rozmachem.

Solar zaprosił do współpracy fotografa o światowej renomie, René Habermachera , którego zdjęcia regularnie pojawiają się w japońskim Vogue czy w kampaniach Issey Miyake . Prestiż nowej kampanii zwiększa też udział top modelek - Patrycji Gardygajło z D'vision i Charlotte Tomaszewskiej (Model Plus). Oprócz sesji dla prestiżowych zagranicznych magazynów, Charlotte może się pochwalić promowaniem kolekcji Marc Jacobs Resort 2014 u boku ikony androgynicznego modelingu - Jamie Bochert . Z kolei Patrycja rozpoczęła międzynarodową karierę od finalnej kampanii domu mody D&G , a aktualnie jest twarzą Oscara de la Renty i marki Partizia Pepe . Taki zespół to gwarancja, że zdjęcia z kampanii Solar nie przejdą bez echa w Europie Zachodniej.

Charlotte Tomaszewska w kampanii Solar jeiseń-zima 2014/15, fot. René HabermacherCharlotte Tomaszewska w kampanii Solar jeiseń-zima 2014/15, fot. René Habermacher René Habermacher/ mat. prasowe Solar René Habermacher/ mat. prasowe Solar

Znane twarze i fotograf to dodatkowe "fajerwerki", ale kolekcja broni się sama. Patrząc na zdjęcia jesteśmy pewne, że Solar chce pozycjonować się bliżej high fashion , nie boi się już nietypowych, czasem niepopularnych pomysłów z wybiegu, takich jak ciężkie buty na traktorach. Platformy, creepersy i klapki na "słoninie" połączono ze skarpetkami, co może nie sprawi, że klientka skopiuje ten pomysł, ale poczuje, że Solar staje się bardziej otwarty na trendy . Zdecydowane brawa za wyśmienitą stylizację kampanii i bardzo prostą, wysmakowaną scenografię!

O aspiracjach Solar do grona marek luksusowych, wyznaczających, a nie kopiujących trendy, świadczy też rozpoczęcie współpracy z Mostrami.pl . Ekskluzywny sklep online oferuje ubrania najbardziej znanych (i najdroższych) polskich projektantów, obok twórczości nieco młodszych artystów oraz kolekcji zasłużonych polskich marek z aspiracjami artystycznymi (Aryton, Laura Guidi...).

W GALERII zobaczycie ubrania Solar jesień-zima 2014/15 w świetnej kampanii z gwiazdami modelingu, a poniżej przedstawiamy nasze ulubione modele z kolekcji. Szczególnie wyróżniają się krótkie oversizowe swetry i zgrabne ołówkowe spódnice.

Wystarczy kliknąć, żeby przenieść się na stronę produktu i dowiedzieć o nim więcej.

Więcej o:
Copyright © Agora SA