Komercyjne zlecenia + Małgosia Bela ? Jeszcze do niedawna oksymoron. Modelka i młoda mama ograniczała swoją branżową działalność do sesji zdjęciowych (w pokazach chodzi tylko na specjalne zaproszenie zaprzyjaźnionych projektantów). Edytoriale z jej udziałem mogłyśmy zobaczyć w najbardziej poczytnych i prestiżowych magazynach. Na ich łamach Małgosia częściej niż sezonowe trendy prezentowała swoje smukłe, wyrzeźbione i nagie ciało - Bela lubuje się bowiem w sesjach o tematyce erotycznej, również tej bardzo dosłownej, niekiedy balansującej na granicy dobrego smaku.
bela instagram.com/#malgosia instagram.com/#malgosia
Pod względem komercyjnych projektów przełom nastąpił w sezonie poprzednim. Późnym latem światło dzienne ujrzało aż pięć kampanii z udziałem polskiej modelki.
Pierwszym upublicznionym albumem była kampania Escady, która pojawiła się już na początku lipca. W następnej kolejności ukazała się kampania dzianinowej kolekcji Reed Krakoff oraz reklama biżuterii Messika. Kilka dni później Małgosia zadawała szyku w następnej reklamie. Tym razem zachęcała do kupna ubrać marki Network . Ostatnią kampanią na zimę 2014/15 z Małgorzatą w roli głównej był czarno-biały album reklamujący kolekcję marki Maiyet.
Teraz, z początkiem 2015 roku, w sieci pojawiła się kampania Gucci . Dyrektor kreatywna marki -Frida Giannini , rolę główną powierzyła polskiej piękności (przypomnijmy, że w sezonie poprzednim była to Anja Rubik) .
W studyjnej, prostej scenerii Małgosia , przed obiektywem Merta&Marcusa, prezentuje sety z wiosennej kolekcji. W żakiecie nawiązującym do estetyki moro, dżinsach dzwonach, butach w wężowy print, w białym futerku i zamszowym płaszczu o klasycznym kroju Małgosia prezentuje się bardzo elegancko i stylowo. [GALERIA]
Mert Alas i Marcus Piggott Mert Alas i Marcus Piggott Mert Alas i Marcus Piggott