Moda sportowa made in Poland. Poznajcie markę Cardio Bunny [ZDJĘCIA]

Jesteśmy coraz bardziej aktywne, nic dziwnego więc, że sektor mody fitness rozwija się bardzo dynamicznie. Najwyższy czas, żeby zadebiutowały w nim młode polskie marki.

W zeszłym tygodniu byłam na zajęciach z pole dance . Przebiegły bez komplikacji, poza jedną nietypową scenką. Pojawiła się nowa uczestniczka, a wraz z nią - jej strój. Świetny stanik sportowy z paskami skrzyżowanymi na plecach wywołał na sali dyskusję. Czy jest usztywniany, czy zapięcie nie uwiera, aaa, to ta nowa marka, tak, słyszałam o niej. Ja nie słyszałam, zamilkłam więc i obiecałam sobie research na własną rękę. Dzień później dostałam mailem informację prasową o nowej polskiej inicjatywie - Cardio Bunny .

Biustonosze sportowe Cardio BunnyBiustonosze sportowe Cardio Bunny mat. prasowe mat. prasowe

Choć w mojej szkole tańca zachwyty wywołał biustonosz, nowa marka szczyci się przede wszystkim legginsami. Jedne z nich pokryte są abstrakcyjnymi wzorami w stylu malarstwa Pollocka. Oprócz estetycznego wyglądu, Cardio Bunny obiecuje tez coś ekstra - specjalna apertura "Itofinish Kelp" ma pomóc wysmuklić sylwetkę i zredukować cellulit. Takie cuda mają zdziałać witaminy i mikroelementy uwięzione w tkaninie. Podchodzę sceptycznie, ale przyznaję, że kiedyś sprowadziłam podobne magiczne rajtki z Francji i skóra wyglądała po nic całkiem dobrze. Polskiej marce należącej do Pauliny Ciecierskiej pewnie też dam szansę, a wydatek uzasadnię presją (wysportowanej) grupy rówieśniczej.

Sesja wizerunkowa Cardio BunnySesja wizerunkowa Cardio Bunny cardiobunny.pl cardiobunny.pl

Ceny Cardio Bunny nie należą bowiem do najniższych - są porównywalne z zagraniczną konkurencją (ok. 179 zł za stanik, 229 zł za legginsy, obecnie w promocji). Nie powinno to jednak przeszkodzić marce w szybkim rozwoju - startuje dobrze przygotowana, z profesjonalnym sklepem internetowym i, co najważniejsze, wpisuje się w mocny trend. Ćwiczą wszyscy, coraz częściej zwracamy też uwagę na estetykę, zamiast wybierać wyciągnięty T-shirt jak ze szkolnego "stroju od WFu". Na tę dynamicznie rozwijającą się kategorię rynku otwierają się także polskie marki - w Showroom.pl nie tak dawno temu wydzielono osobną kategorię "Active Wear", na razie reprezentowaną dość skromnie. Cardio Bunny debiutuje więc w najlepszym momencie i, co najważniejsze, z dobrym produktem.

Kolekcja Cardio Bunny - ZDJĘCIA

Jeśli poczułyście się głodne ćwiczeń, polecamy coś od naszych koleżanek z Fitness.sport.pl:

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Agora SA