Dwie polskie marki połączyły siły, by stworzyć idealną kampanię mody ślubnej. Udana?

Agata Wojtkiewicz i DECOLOVE mają pomysł na twój ślub. Ma być subtelnie, romantycznie i... skromnie.

Polskie marki robią wszystko, żeby sprostać konkurencji w modzie ślubnej. Jednocześnie coraz mocniej atakują czołowi gracze zachodniego rynku (np. Pronovias), a z drugiej strony o względy (i pieniądze) panien młodych biją się sieciówki. Agata Wojtkiewicz tworzy sukienki na różne okazje, ale od lat specjalizuje się w niebanalnej modzie ślubnej. Jej propozycje są dość skromne - łódzka projektantka nie lubi "bez" w amerykańskim stylu, trzyma się linii zgodnych z sylwetką i nie przesadza z ozdobnikami. Dzięki temu jej oferta jest bardzo wysmakowana, nowoczesna, a także wpisuje się modny styl boho , który od kilku sezonów dominuje w tym segmencie mody. W podobnej estetyce mieszczą się dodatki od DECOLOVE, marki, która specjalizuje się w tiarach, stroikach, wiankach...

Ozdoby DECOLOVE trafiły więc do stałej oferty łódzkiego butiku Wojtkiewicz, a suknie projektantki pojawiły się w kampanii nowej kolekcji akcesoriów "Luna Aurora". Zgadzacie się, że to świetne połączenie czy wolicie ślubne stylizacje pełne przepychu?

Kampania DECOLOVE z sukniami Agaty Wojtkiewicz - ZDJĘCIA

Zobacz także:

A może ślub... w czerni?

Suknie ślubne i dodatki z Showroom.pl - warto?

Zobacz wideo
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.