Zaczynają Wam się już mylić polskie marki produkujące miękkie biustonosze? Nie dziwne, przez ostatnie kilka sezonów powstało ich naprawdę wiele. Czym można się wyróżnić na bardzo już nasyconym rynku? Dobrym pomysłem jest zatrudnienie znanej fotografki oraz modelki, którą śledzi rząd dusz w social media . Na taką taktykę zdecydowała się Perilla , marka która niedawno świętowała rok działalności. Jak dotąd jej działania marketingowe koncentrowały się na Facebooku i Instagramie, a największą dumą były zadowolone klientki. Zwłaszcza te, które mają sporo fanów, jak australijska modelka erotyczna @miss_tina_louise czy Ola Kowal z Model Plus, w internecie znana jako @szindy.
Teraz Perilla startuje z pełnoprawną kampanią reklamową, której autorką jest Sonia Szóstak , bardzo popularna fotografka młodego pokolenia (rocznik '90). Muzą marki została śliczna Natalia Król z AS Management, modelka, którą możecie kojarzyć także z bloga maviee.com. Król może się pochwalić całkiem sporym gronem fanów na Instagramie - obserwuje ją 33 tysiące osób. Dzięki zmysłowym zdjęciom w koronkach ta liczba może tylko wzrosnąć.
Zobacz także: Najmodniejsze staniki dla małych piersi
Na zwykłej śmiertelniczce przejrzyste koronki i paski praktycznie zastępujące majtki mogą nie wyglądać już tak pięknie (nieco bardziej zachowawcze są całkiem udane kostiumy kąpielowe). Jednak dla zgrabnych (i odważnych) Perilla wydaje się dobrym sposobem by wiosna stała się bardziej sexy.
Nowa kolekcja bielizny Perilla - ZDJĘCIA + CENY
Miękkie biustonosze pokochało nawet... Victoria's Secret: