Ania Jagodzińska wystąpiła jako twarz kolekcji Mohito na wiosnę/lato 2016 . Nie był to jednak ostatni wspólny projekt modelki i polskiej marki. Tym razem nie chodziło tylko o zdjęcia, ale o stworzenie specjalnej, charytatywnej linii koszulek.
Zdecydowaliśmy się na slogan #POKOCHAJSIE, czyli podejście z miłością do siebie i do innych ludzi, ponieważ dopóki nie znajdziemy w sobie dobra, nie będziemy mogli zaobserwować go w drugiej osobie - mówi o kolekcji Ania Jagodzińska. Właśnie dlatego wraz z Mohito chcemy kibicować młodym osobom, które mają utrudniony start w dorosłe życie. Każdy człowiek zasługuje na równe szanse.
W kolekcji znajdziemy pięć modeli, w tym zwykłe t-shirty, długą koszulkę z wycięciem na plecach czy z cienkimi ramiączkami. Bluzki, które powstały pod hasłem #POKOCHAJSIE kosztują od 39,99zł do 49,99zł i trafiły do wybranych sklepów stacjonarnych 20 maja. Kupimy je też na Wszystkie zyski zostaną przekazane na Fundację Dajemy Dzieciom Siłę (kiedyś Dzieci Niczyje).
Zdjęcia modeli oraz pozującej w nich Ani Jagodzińskiej znajdziecie w galerii.