Ania Jagodzińska twarzą kanadyjskiej marki Le Château

Ania Jagodzińska była już w tym roku twarzą tureckiej marki Sarar, teraz w świetnym stylu promuje torebki Le Château!

Posądzana o romans z Leonardo DiCaprio polska modelka znów pokazała klasę i profesjonalizm. Zatrudnił ją kanadyjski producent ubrań i dodatków - Le Château . Marka obiecuje północnoamerykańskim kobietom odrobinę europejskiego szyku, więc logiczne jest, że w kampanii występuje modelka ze Starego Kontynentu, w dodatku Ania - dziewczyna o klasycznej, wyrafinowanej urodzie.

Fotografie autorstwa Maxa Abadiana (jest odpowiedzialny za słynne "różowe" wizerunki Gagi) również są utrzymane w europejskim stylu. Kojarzą nam się z jesienią po włosku, może dlatego, że stylizacja dyskretnie nawiązuje do kolekcji Gucci na ten sezon. Pojawiają się futrzane kołnierze, a paleta barw zawiera burgund i intensywny turkus. Wizaż jest perfekcyjnie dopasowany do urody Ani Jagodzińskiej . Polka wygląda zjawiskowo w delikatnych retro falach i ciemnej szmince. Bardzo do twarzy jej też w rogowej oprawce - to znacznie bardziej wyrafinowane wykorzystanie popularnych "kujonek" niż w street fashion.

Trzeba przyznać, że poziom kampanii jest bardzo wysoki, zwłaszcza jak na modową markę, której nie udało się podbić innych kontynentów.

Foto: Max Abadian Modele: Ania Jagodzińska i Brad Koening Stylizacja: Julie Matos Włosy: Hung Vanngo Makijaż: Keith Carpenter

Jesteście zachwyceni Anią w równym stopniu, co my?

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.