Pierwszym zleceniem Cary dla brytyjskiej sieciówki była kampania z 2010 roku. Wówczas 17-letnia Delevingne partnerowała (dosłownie przez chwilę) ambasadorce marki - Kate Moss . Charyzma zadziornej nastolatki spodobała się zarządowi sieciówki na tyle, że postanowili angażować Carę do kolejnych projektów. Od tamtej pory Delevingne wystąpiła już w trzech pokazach Topshop Unique podczas londyńskiego tygodnia mody. Na ostatnim pokazie Brytyjka nie tylko zaprezentowała kolekcję na sezon jesień-zima 2014/15 , ale też zdążyła zrobić małe "show". Delevingne , idąc po wybiegu, stroiła nie tylko swoje słynne miny, ale też kręciła telefonem filmiki zgromadzonej publiczności, które później trafiły na Instagram modelki.
Tym razem Cara została główną gwiazdą kampanii na sezon jesień-zima 2014/15. Zdjęcia zostały wykonane w Londynie kilka miesięcy temu. Ich autorem jest Alasdair McLellan . Modelkę do zdjęć wystylizowała sama dyrektor kreatywna brandu, była redaktorka Vogue - Kate Phelan , która nie kryje swoje zachwytu nad Delevingne.
- podsumowała Phelan.
My jesteśmy przekonane, że niesłabnąca popularność modelki zapewni kolekcji finansowy sukces marce. Więcej zdjęć znajdziecie w naszej GALERII .