Małgosia Bela jest muzą marek z całej Europy i ze wszystkich półek cenowych. Ostatnio została twarzą Gucci , ale kocha ją też szwedzki H&M , hiszpańskie Massimo Dutti , niemiecka Escada ... 37-latka z twarzą 25-latki trafia do konsumentek w różnym wieku. O supermodelkę upomniała się także turecka marka NetWork . W zeszłym sezonie Bela podpisała kontrakt z brandem, który, jak się okazało, obejmuje więcej niż jeden sezon. W kampanii jesiennej kolekcji Małgosia wcieliła się w rolę wyrafinowanej klientki tradycyjnego zakładu fryzjerskiego. Choć reklama była drukowana tylko w tureckich magazynach, sesja zdjęciowa odbyła się, a jakże, w Nowym Jorku.
Małgosia Bela w kampanii NetWork jesień-zima 2014 Koray Birand/ NetWork Koray Birand/ NetWork
Tym razem piękna Polka pozuje w zupełnie innej scenerii - za kulisami rewii, w otoczeniu tancerek z pierzastymi ogonami, cekinami na pupie i pióropuszami na głowach. Surowa elegancja biznesowej mody NetWork kontrastuje z kiczowatym przepychem estradowych strojów.
Co ciekawe, autorem obu kampanii jest turecki fotograf Koray Birand , który zdążył już całkiem dobrze poznać Małgosię Belę . To on jest autorem pierwszej okładki polskiej edycji Harper's Bazaar ! Zdjęcie Beli w kapeluszu z ogromnym rondem przejdzie do historii polskich mediów (o ile oczywiście luksusowy magazyn nie zwinie się równie szybko, jak się pojawił).
Małgosia Bela na okładce Harper's Bazaar Polska Koray Birand Koray Birand
<<< Małgosia Bela w kampanii NetWork wiosna-lato 2015 w GALERII >>>