Kate Moss, rozebrana Daria Werbowy, karaibska plaża i aparat. Supermodelki same stworzyły kampanię marki Equipment [ZDJĘCIA]

Francuski dom mody wcześniej reklamował (były?) mąż Kate.

Media uwielbiają wytykać Kate Moss , że na prywatnych zdjęciach z papierosem w ręku nie wygląda równie spektakularnie, co na okładce "Vogue'a". Modelka postanowiła pokazać, że nie wstydzi się swojej 42-letniej twarzy: w nowej kampanii nie udaje młodszej, nie ukrywa się za makijażem i mocnym retuszem. Z zaufaniem oddaje się w ręce bliskiej przyjaciółki Darii Werbowy , która w kampanii Equipment wciela się jednocześnie w rolę modelki i fotografa. Kanadyjka współpracuje z marką od 2014 r., kiedy stworzyła serię naturalnych selfie w jedwabnych koszulach i kaszmirowych kardiganach. Wcześniej Equipment reklamował m. in. skłócony mąż Kate Moss , Jamie Hince u boku koleżanki z zespołu, Alison Mosshart.

Zobacz wideo

Nowa kampania z udziałem supermodelek ma zupełnie inny klimat. Po raz pierwszy Equipment zdecydowało się na egzotyczną lokację - maleńką wyspę Mustique na Karaibach. Kameralne miejsce narzuca styl zdjęć - bardzo prywatnych, intymnych, wyglądających jak osobisty pamiętnik z wakacji pięknej pary kobiet. Jako fotograf Werbowy patrzy na Kate Moss z czułością, sama pozostając trochę w tle. Na niektórych ujęciach widać wyraźnie, że Daria nie mogla trzymać pilota spustu migawki, ale pozostaje nam uwierzyć, że ustawiła kadry.

Kate Moss i Daria Werbowy w kampanii Equipment wiosna-lato 2016Kate Moss i Daria Werbowy w kampanii Equipment wiosna-lato 2016 Daria Werbowy / Equipment Daria Werbowy / Equipment

Egzotyczny foto-pamiętnik supermodelek to najbardziej udana jak dotąd kampania Equipment . Jednocześnie dla obu bohaterek zwiastuje nowy etap - Werbowy udowadnia, że coraz lepiej radzi sobie z aparatem, a Moss - że ma dystans do siebie i przemijającego czasu. Czarno-białe zdjęcia na plaży nieodłącznie kojarzą się z pierwszą słynną sesją modelki, dla magazynu "The Face" w 1990 r.

KAMPANIA EQUIPMENT Z KATE MOSS I DARIĄ WERBOWY - ZDJĘCIA

Więcej o:
Copyright © Agora SA