Anja Rubik w kampanii Giuseppe Zanotti j/z 11/12

Anja Rubik, Giuseppe Zanotti i Inez & Vinoodh współpracują ze sobą od kilku sezonów. Czy ten zespół jest jeszcze w stanie nas zaskoczyć? Okazuje się, że tak!

Po sezonach eksperymentów, lepszych i gorszych kampanii reklamowych marka Giusepe Zaanotti postawiła na klasykę. Najnowsza reklama na jesień/zima 2011/12 zrobiona została zgodnie z zasadami panującymi wśród marek obuwniczych - ma być prosto, minimalistycznie, a uwaga jest skupiona na produkcie. I takie są właśnie zdjęcia z Anją Rubik w roli głównej. Nie ma zbędnych ozdobników, tło jest minimalistycznie i nie odciąga uwagi od modelki. Polka ubrana jest w rzucające się w oczy stroje, ale stylizacje są tak przemyślane by wzrok kierował się ku butom, bo to właśnie je ma sprzedawać ta kampania. Co prawda nietypowa fryzura zaskakuje i przyciąga uwagę, ale nawet mimo to nie da się nie zauważyć czerwonych, lakierowanych kozaków , wężowych botków , czy pięknych, tęczowych sandałków .

Zdjęcia zrobił duet Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin , którzy współpracują z marką od kilku sezonów. Po nieudanej kampanii na jesień/zimę 2010 zespół kreatywny zmienił koncepcję i postawił na elegancję, która spodobała się konsumentom. Okazało się, że w reklamie butów nieważna jest scenografia, czy historia, a długie nogi pięknej modelki i charakterystyczne obuwie. Ta strategia przyniosła sukces, dlatego kampania na nadchodzący sezon jest utrzymana w podobnym klimacie. Naszym zdaniem doskonale sprzedaje główny produkt - buty.

Giuseppe Zanotti - wiosna/lato 2011

Giuseppe Zanotti - jesień/zima 2010/2011

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.