Siła kobiety według marki Donna Karan

Zamiast klasycznej kampanii reklamowej firma Donna Karan postawiła na promocję kobiecej siły. Najnowsza reklama prezentuje dzień eleganckiej kobiety sukcesu.

Znane marki wymyślają różne sposoby na idealny przekaz wizerunkowy. Za pomocą kampanii reklamowych inforumują kto jest ich klientem, jaki jest styl marki lub jej DNA. Firma Donna Karan w najnowszej kampanii reklamowej w mistrzowski sposób zakomunikowała, że w jej ubraniach panie wyglądają na silne kobiety sukcesu .

Co prawda kampania Donna Karan na jesień/zimę 2011/12 do złudzenia przypomina sesję Constance Jablonski z marcowego Vogue Russia, ale Isabeli Fontana gra kobietę sukcesu, a nie uczestniczkę rozprawy sądowej. Brazylijska modelka ubrana w eleganckie ubrania z najnowszej kolekcji spędza dzień w pracy, a wieczorem uczestnicy w uroczystym wydarzeniu. Oczywiście, niezależnie od pory, wygląda stylowo i elegancko. Klasyczne szarości i beże dodają jej powagi i elegancji. Jest profesjonalistką w każdym calu.

Niestety zdjęcia duetu Inez i Vinood rażą retuszem, ale pomysł na promowanie silnych kobiet bardzo nam się podoba. Na uwagę zasługuje doskonały film , który jest największym atutem kampanii.

Donna Karan

Fotograf - Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin

Modelka - Isabeli Fontana

Stylizacja - Nicoletta Santoro

 
Więcej o:
Copyright © Agora SA