Anne Hathaway w kampanii Tod's

Aktorka została twarzą jesiennej kampanii torebek Tod's.

Gwiazda filmu "Diabeł ubiera się u Prady" i "Alicja w Krainie Czarów" znowu zagości na łamach magazynów modowych. Amerykanka ma już za sobą reklamowy epizod z m.in. Lancome i marką GAP . Tym razem chodzi o kolekcję "Signature" znanej marki Tod's, której dyrektorem kreatywnym jest Derek Lam . Anne wzięła udział w sesji zdjęciowej promującej linię dodatków skierowanych do młodych elegantek. Aktorkę wystylizowano na seksowną femme fatale w boskiej czerni i mocnym makijażu. Zdjęciami zajął się duet Mert Alas & Marcus Piggott.

Co na temat współpracy z Tod's miała do powiedzenia sama gwiazda?

"Zawsze byłam fanką tej marki! Udział w tworzeniu jej nowego wizerunku, był dla mnie ekscytujący. Produkty "Signature Collection" mają klasyczny design i są wykonane z najlepszej jakości materiałów." - komentuje Hathaway

Twórcy kampanii zapowiadają, że to dopiero początek wielkiej akcji promocyjnej z udziałem zabójczo pięknej aktorki. Czekamy na więcej!

Więcej zdjęć w naszej GALERII

Lula już w Twoim telefonie

Więcej o:
Copyright © Agora SA