Karie Kloss znowu twarzą Oscar de la Renta

To kolejna kampania amerykańskiej top modelki, która w tym sezonie reklamuje też Elie Saab i kosmetyki Dior.

To już piąta odsłona współpracy marki dominikańskiego projektanta i 19-letniej gwiazdy amerykańskiego modelingu. Przy okazji jesiennej kampanii, Craig McDean fotografował Kloss na ulicach Brooklynu, teraz pozostano w studiu. Romantyczna, bardzo delikatna kolekcja została wystylizowana do sesji przez Alex White. Strusie piórka i "serwetkowe" ażury nie wyglądają już tak słodko, kiedy widzimy je na tle agresywnych kontrastów geometrycznej podłogi. Świetny efekt! To chyba najlepsza kampania "de la Renta+Karlie Kloss".

Przedłużający się kontrakt Karlie z Oscar de la Renta jest kontrowersyjny, bo marka kojarzona jest raczej z klientelą w wieku rodziców modelki. Czy ekstremalnie chuda nastolatka potrafi przekonań zamożne panie z Nowego Jorku do zakupów? Najwyraźniej tak, bo de la Renta jest ślepo wierny Karlie. Zaletą modelki jest to, że daje się łatwo "postarzyć". jej klasyczna uroda w połączeniu z gładką fryzurą i drogą biżuterią wygląda bardzo elegancko i dojrzale ( w pozytywnym tego słowa znaczeniu). Jednocześnie, Kloss wypada przekonująco w bardziej młodzieżowych zleceniach, jak lookbook Free People. Oto Karli jako typowa nowojorska nastolatka:

Karlie Kloss dla Free PeopleKarlie Kloss dla Free People mat. prasowe Free PeopleKarlie Kloss dla Free PeopleKarlie Kloss dla Free People mat. prasowe Free People

Jaką Karlie wolicie? Dorosłą i wyrafinowaną czy dziewczęcą i zadziorną?

Zobacz także:

Polki i Polacy w kampaniach domów mody na wiosnę

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.