Po Sofii Coppolli , która zaprezentowała milionom wnętrza słynnej posiadłości Paris Hilton za sprawą filmu "The Bling Ring" , przyszedł czas na redakcją hiszpańskiego "Neo2 Magazine" . We wstępniaku czytamy, że ekipa nie sądziła, że Paris okaże się tak łatwo dostępna. A my zastanawiamy się od razu - naprawdę? Przecież wiadomo, że największą fanką Paris Hilton jest ona sama oraz że właśnie z tego powodu nigdy nie zrezygnuje z pochwalenia się sobą, swoim życiem, swoją garderobą, czy - jak to ma ostatnio w zwyczaju - swoim domem na łamach prasy. A więc udało się - "Neo2 Magazine" zawitało do posiadłości Paris, a sesję zdjęciową fotograf Matthew Lyn wykonał... w jej apartamentach i na tarasie. Prace nad sesją trwały ponad 12 godzin.
Paris Hilton Neo2 Neo2
W magazynie znalazł się też kwestionariusz , który wypełniła gwiazda. Zrezygnowano z klasycznego wywiadu, zamiast niego podsuwając Paris hasła, które miała skomentować, na przykład: dom, rodzina, praca, zapach, zwierzęta. Nas zainteresował m.in.podpunkt "dieta", w którym Hilton wyznaje:
A więc trzy dni tylko na sokach... No ale czego nie zrobią gwiazdy Hollywood, by wyglądać nieskazitelnie!
Hilton podkreśla też, że udało jej się przekształcić jej charakterystyczne imię i nazwisko w światową markę. Chwali się, że ubrania, dodatki, kosmetyki i okulary jej projektu mają największy rynek zbytu w Ameryce Łacińskiej i w Azji. Obecnie na świecie istnieją 44 butiki Paris Hilton, ale - jak podkreśla ich właścicielka - to nie koniec!
Co jeszcze szykuje gwiazda? Na pewno wkrótce pojawi się jeszcze kilka zapachów sygnowanych jej nazwiskiem, a już za chwilę, bo 1 października , premierę będzie miał jej nowy singiel, zapowiadający cały album. Ciekawe, co tym razem zaprezentuje Paris...
Zobaczcie ZDJĘCIA z sesji dla "Neo2"