Paris Hilton zaprosiła ekipę magazynu "Neo2" do swojej willi w Beverly Hills. I zaserwowała naleśniki. Zobaczcie zabawną sesję gwiazdy [ZDJĘCIA]

"Jestem marką" - chwali się Paris. I trudno się z nią nie zgodzić.

Po Sofii Coppolli , która zaprezentowała milionom wnętrza słynnej posiadłości Paris Hilton za sprawą filmu "The Bling Ring" , przyszedł czas na redakcją hiszpańskiego "Neo2 Magazine" . We wstępniaku czytamy, że ekipa nie sądziła, że Paris okaże się tak łatwo dostępna. A my zastanawiamy się od razu - naprawdę? Przecież wiadomo, że największą fanką Paris Hilton jest ona sama oraz że właśnie z tego powodu nigdy nie zrezygnuje z pochwalenia się sobą, swoim życiem, swoją garderobą, czy - jak to ma ostatnio w zwyczaju - swoim domem na łamach prasy. A więc udało się - "Neo2 Magazine" zawitało do posiadłości Paris, a sesję zdjęciową fotograf Matthew Lyn wykonał... w jej apartamentach i na tarasie. Prace nad sesją trwały ponad 12 godzin.

Paris HiltonParis Hilton Neo2 Neo2

W magazynie znalazł się też kwestionariusz , który wypełniła gwiazda. Zrezygnowano z klasycznego wywiadu, zamiast niego podsuwając Paris hasła, które miała skomentować, na przykład: dom, rodzina, praca, zapach, zwierzęta. Nas zainteresował m.in.podpunkt "dieta", w którym Hilton wyznaje:

Pokochałam Pilates. To wspaniałe ćwiczenia! Nigdy dotąd nie czułam się z moim ciałem tak szczęśliwa. Obecnie nie jestem na żadnej diecie, staram się tylko jeść rozsądnie - zdrowo i w odpowiednich ilościach. W zasadzie ostatnio byłam na diecie parę miesięcy temu, gdy kręciliśmy wideo do mojego nowego singla. Wtedy przez trzy pełne dni piłam wyłącznie soki, nie jadłam nic więcej. Chciałam oczyścić organizm. To nie było łatwe, ale byłam zdeterminowana, bo w teledysku chciałam wyglądać perfekcyjnie. I teraz, gdy klip jest już gotowy, wiem, że było warto!

A więc trzy dni tylko na sokach... No ale czego nie zrobią gwiazdy Hollywood, by wyglądać nieskazitelnie!

Hilton podkreśla też, że udało jej się przekształcić jej charakterystyczne imię i nazwisko w światową markę. Chwali się, że ubrania, dodatki, kosmetyki i okulary jej projektu mają największy rynek zbytu w Ameryce Łacińskiej i w Azji. Obecnie na świecie istnieją 44 butiki Paris Hilton, ale - jak podkreśla ich właścicielka - to nie koniec!

Co jeszcze szykuje gwiazda? Na pewno wkrótce pojawi się jeszcze kilka zapachów sygnowanych jej nazwiskiem, a już za chwilę, bo 1 października , premierę będzie miał jej nowy singiel, zapowiadający cały album. Ciekawe, co tym razem zaprezentuje Paris...

Zobaczcie ZDJĘCIA z sesji dla "Neo2"

Więcej o:
Copyright © Agora SA