Naomi Campbell dla Agent Provocateur! Kolejna prestiżowa kampania ikony modelingu [ZDJĘCIA]

44-letnia ikona modelingu nigdy nie wypadła z obiegu, ale ostatnio cieszy się jeszcze większym powodzeniem. Właśnie rozebrała się dla Agent Provocateur.

Pamiętam czasy, kiedy o Naomi Campbell mówiło się głównie za sprawą jej ataków szału, imprezowego stylu życia czy kolejnych romansów z możnymi tego świata. Z szufladki dla celebrytek wyciągnęła ją nowa tendencja w świecie mody - docenianie dojrzałego piękna. Broń boże nie chodzi o pokazywanie zmarszczek czy sylwetek o pełniejszych kształtach, na to świat mody jeszcze nie jest gotowy... Po prostu w drugiej dekadzie XXI wieku zaczęto doceniać kobiety, które się nie starzeją. Znów królują na wybiegach i okładkach, a gwiazdy w typie Stelli Tennant czy Kristen McMenamy przeżywają drugą falę sukcesu. Na trendzie zyskały też żywe symbole lat 90. - Kate Moss i Naomi Campbell .

BURBERRY SS 2015BURBERRY SS 2015 Mario Testino Mario Testino

Ta została twarzą Burberry na wiosnę-lato 2015. Pozuje ze swoją "następczynią" - 20 lat młodszą Jourdan Dunn . To dwa pokolenia brytyjskich modelek i dwie kluczowe postacie walki o równouprawnienie kolorów skóry w modelingu. Ale Naomi nie chce być tylko symboliczną "matką" Dunn . Jej nowe zlecenie pokazuje, że top modelka zamierza z młodym pokoleniem konkurować, a nie tylko "towarzyszyć" i zapewniać kontekst starszym konsumentkom. Jako twarz (ciało?) Agent Provocateur na wiosnę 2015 prezentuje się tak:

Naomi Campbell w kampanii Agent ProvocateurNaomi Campbell w kampanii Agent Provocateur mat. prasowe Agent Provocateur Ellen von Unwerth / mat. prasowe Agent Provocateur

Koncepcja kampanii była bardzo wysmakowana - Naomi wcieliła się w rolę femme fatale , w filmowym stylu (PRowcy Agent przywołują m. in. "Zagubioną autostradę" Davida Lyncha ). Ba, kobieta fatalna w luksusowej bieliźnie ma być też wyrafinowaną zbrodniarką - stąd obecność łopaty. Prędzej uwierzymy, że ta tajemnicza dama pozbywa się dowodów niż uprawia ogródek.

Kiedy wybieraliśmy bohaterkę kampanii na wiosnę 2015 postanowiliśmy, że chcemy pracować z mocnym teamem złożonym z samych kobiet. Naomi i Ellen [von Unwerth] były idealne - obie mają taką mocną, indywidualistyczną osobowość i świetnie współpracują - mówi Sarah Shotton, dyrektor kreatywna marki.

Rzeczywiście, nikt w świecie mody nie umie sprzedać kobiecej seksualności równie dobrze, co niemiecka fotografka Ellen von Unwerth . Mam jednak wrażenie, że coś zawiodło na etapie korekty - na niektórych zdjęciach Naomi wygląda jak gumowa lalka Barbie.

Zdjęcia Naomi Campbell w kampanii Agent Provocateur zobaczycie w GALERII >>>

Nasz wybór zmysłowej bielizny:

Materiały partnera

Sprawdź cenę >

Sprawdź cenę >

Sprawdź cenę >

Sprawdź cenę >

Sprawdź cenę >

Sprawdź cenę >

Więcej o:
Copyright © Agora SA