Brooklyn Beckham dla Reserved: już jest kampania młodzieżowej linii z synem Beckhamów. Nie tylko dla nastolatków?

Reserved promuje młodzieżową linię YFL (Young Fashion Lab). Gwiazdą wiosennej kampanii jest najstarszy syn Beckhamów, 16-letni Brooklyn.

Young Fashion Lab to linia Reserved dla nastoletnich klientów. Istnieje od kilku sezonów, ale dopiero teraz YFL promuje się z rozmachem właściwym głównej marce koncernu LPP. W wiosennej kampanii uwagę młodych dziewczyn mają przyciągnąć drukowane T-shirty i spódnice z jasnego denimu w stylu lat 90. Jeśli to zawiedzie, nastoletnie klientki na pewno zawieszą oko na bohaterze chłopięcej kolekcji YFL - Brooklynie Beckhamie .

Kampania Reserved YFL z Brooklynem Beckhamem w GALERII

Brooklyn, który w tym miesiącu skończył 16 lat jest najstarszym dzieckiem Davida i Victorii . Kampania Reserved jest pierwszą w jego karierze, choć nastolatek pojawił się już w sesjach dla "The New York Times Style Magazine" i "Man About Town". Pozowaniem zajmował się jego młodszy brat Romeo Beckham , 12-latek o twarzy aniołka, bohater kampanii Burberry . Brooklyn jest bardziej zadziorny i bardziej podobny do słynnego papy. Na popularność nastolatka wpływa tez domniemany związek z dwa lata starszą aktorką, hollywoodzką gwiazdką Chloe Moretz .

Chloe Moretz, Brooklyn BeckhamChloe Moretz, Brooklyn Beckham KVS/JS, PacificCoastNews / KVS/JS, PacificCoastNews/EAST NEWS KVS/JS, PacificCoastNews / KVS/JS, PacificCoastNews/EAST NEWS

Parę ponoć połączyła miłość do deskorolki, inspiracji wiosennej kolekcji YFL pt. "Volcano Explosion". Składają się na nią spodnie cargo z obniżonym stanem, wiatrówki w mocnych barwach i T-shirty z wulkanicznymi nadrukami. Wszystko inspirowane ulubionymi sportami wyczynowymi nastolatków.

Kolekcja YFL dla dziewczyn, "Unreal Sunset" jest bardziej zróżnicowana. Według producenta ma nawiązywać do "klimatu wakacyjnej balangi" i lat 90., które nadal inspirują projektantów. W kampanii widzimy marmurkowy denim i podarte dżinsy boyfriendy, krótkie sportowe topy, nadruki stylizowane na koniec ubiegłego wieku. Grupą docelową są nastoletnie fanki Brooklyna Beckhama , ale nostalgia zapewne sprawi, że YFL zainteresują się też dziewczyny, które naprawdę pamiętają lata 90. 25-latki będą zabierać T-shirty młodszym siostrom?

Kampania Reserved YFL z Brooklynem Beckhamem w GALERII

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.