Kochasz modę i gwiazdy? Polub nas!
Nowa kampania duetu paprocki&brzozowski to seks w czystej postaci, zgodnie z wymownym tytułem kolekcji. Zuza Krajewska sfotografowała Maddie Kulicką wijącą się na kanapie, lekko rozczochraną, z półprzymkniętymi powiekami. Pojawia się nawet odrobina nagości (#freethenipple !), sprytnie przykrytej logotypem marki. Kulicka, która prywatnie jest bliską przyjaciółką Zuzy Bijoch , święciła największe triumfy na początku dekady, ale później wróciła do Polski i zrobiła sobie przerwę od modelingu. W zeszłym roku wróciła do pracy i radzi sobie świetnie - po kampaniach Bizuu i Simple przyszedł czas na słynny duet.
Paprocki i Brzozowski nie wybrali tak prowokującej formuły kampanii przypadkowo. W swojej nowej kolekcji widzą wielki powrót do celebracji kobiecości i protest przeciwko stylowi uniseks.
Stuprocentowa kobiecość według duetu paprocki&brzozowski to kontrasty i asymetria, szerokie spodnie z podwyższoną talią, liczne falbany i przejrzyste koronki... Projektanci chcą przede wszystkim podkreślać kształty damskiego ciała, ale bez używania elastycznych tkanin. Jedwabie i żorżety mają opływać sylwetkę i kreować iluzję idealnej klepsydry.
Jak Wam się podobają ostentacyjnie seksowne ZDJĘCIA z kampanii paprocki&brzozowski?
Zobaczcie także wideo: