paprocki&brzozowski na wiosnę 2015: prowokująca kampania kolekcji "SEX" [ZDJĘCIA + WIDEO]

Kroje podkreślające talię, koronki i soczysta limonka - tak wygląda wiosna według marki paprocki&brzozowski. Nową kolekcję promują mocno niegrzeczne zdjęcia Maddie Kulickiej.

Kochasz modę i gwiazdy? Polub nas!

Nowa kampania duetu paprocki&brzozowski to seks w czystej postaci, zgodnie z wymownym tytułem kolekcji. Zuza Krajewska sfotografowała Maddie Kulicką wijącą się na kanapie, lekko rozczochraną, z półprzymkniętymi powiekami. Pojawia się nawet odrobina nagości (#freethenipple !), sprytnie przykrytej logotypem marki. Kulicka, która prywatnie jest bliską przyjaciółką Zuzy Bijoch , święciła największe triumfy na początku dekady, ale później wróciła do Polski i zrobiła sobie przerwę od modelingu. W zeszłym roku wróciła do pracy i radzi sobie świetnie - po kampaniach Bizuu i Simple przyszedł czas na słynny duet.

Paprocki i Brzozowski nie wybrali tak prowokującej formuły kampanii przypadkowo. W swojej nowej kolekcji widzą wielki powrót do celebracji kobiecości i protest przeciwko stylowi uniseks.

Ubrania są dla kobiet, nie odwrotnie! - mówi Mariusz Brzozowski. Fasony, który dodają pewności siebie, to takie w których kobieta czuje się atrakcyjna. W czasach minimalizmu i postępującej maskulinizacji mody damskiej, zapragnęliśmy podkreślić wszystko to, co najbardziej kobiece - dodaje Marcin Paprocki.

Stuprocentowa kobiecość według duetu paprocki&brzozowski to kontrasty i asymetria, szerokie spodnie z podwyższoną talią, liczne falbany i przejrzyste koronki... Projektanci chcą przede wszystkim podkreślać kształty damskiego ciała, ale bez używania elastycznych tkanin. Jedwabie i żorżety mają opływać sylwetkę i kreować iluzję idealnej klepsydry.

Jak Wam się podobają ostentacyjnie seksowne ZDJĘCIA z kampanii paprocki&brzozowski?

Zobaczcie także wideo:

 
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.