Naomi Campbell i inne supermodelki w ultraseksownej kampanii La Perla. Zdjęcia piękne, ale kolekcja dość dziwaczna

Jak przebić kampanię Calvina Kleina z Kendall Jenner? La Perla to wie. Wystarczy zatrudnić plejadę supermodelek i ubrać je w luksusowe koronki.

La Perla nie chce sprzedawać bielizny nastolatkom, grupa docelowa tej marki jest starsza i, hmm, bogatsza. Ceny biustonoszy zaczynają się na poziomie 200 zł, a gorsety potrafią kosztować nawet 4 czy 5 tysięcy. Takie buduarowe luksusy muszą reklamować modelki o wyrobionej marce, dużym doświadczeniu i w wieku, który pozwala potencjalnym klientkom się z nimi identyfikować. Najmłodsza w kampanii Liu Wen ma 27 lat, a najstarsza Naomi Campbell - 45 (nie żeby ta różnica była dostrzegalna). Oprócz nich na zdjęciach widzimy dwie młode mamy - brazylijską seksbombę Isabeli Fontanę i Natashę Poly .

Doskonała obsada to nie jedyny atut kampanii La Perla na jesień. Marka zatrudniła duet Mert & Marcus , specjalistów od zdjęć nasyconych erotyzmem, ale nigdy wulgarnych. Urok zdjęć trochę odciąga uwagę od faktu, że niektóre stylizacje wyglądają osobliwie, jak połączenie luksusowej bielizny z... piankami do nurkowania. Powodem jest wprowadzenie przez La Perlę nowej linii z neoprenem, według producenta inspirowanej modą z początku XX wieku (choć neopren wynaleziono dopiero w 1930 r.). W nowej kolekcji marki znalazły się np. takie, pioruńsko drogie, sportowe modele:

Bluza i spodnie La PerlaBluza i spodnie La Perla laperla.com laperla.com

Bluza i spodnie z linii "Neoprene Desire" La Perla. Ceny? 6300 i 3570 zł

Co sądzicie o nowej kampanii La Perla? Lepsza od Calvin Klein Underwear ?

ZDJĘCIA KAMPANII LA PERLA JESIEŃ 2015 W GALERII

Poniżej filmik zza kulis sesji:

 

Partner - materiał

zobacz wybrane produkty

Więcej o:
Copyright © Agora SA