Supermodelki znów razem! Cindy, Naomi i Claudia wystąpiły w kampanii Balmain

Natalia Kędra
08.01.2016 12:09
A A A
Supermodelki w kampanii Balmain wiosna-lato 2016

Supermodelki w kampanii Balmain wiosna-lato 2016 (Steven Klein / Balmain)

Ktoś jeszcze wątpi, że udało im się utrzymać rozmiar 36?

Co robi Cindy Crawford gdy złośliwi zarzucają jej utratę zgrabnej sylwetki i dorabiają cellulit w Photoshopie? Występuje w najseksowniejszej kampanii od lat i to u boku równie dobrze "zakonserwowanych" koleżanek. Magia marki Balmain sprawiła, że na planie spotkały się trzy najpotężniejsze supermodelki: 49-letnia Cindy Crawford oraz 45-letnie Naomi Campbell i Claudia Schiffer. Wszystkie mają ostatnio pełne ręce roboty - Naomi nigdy nie zwolniła tempa, a Cindy i Claudia korzystają z nowej fali popularności supermodelek. Każda z nich zdążyła już wziąć udział w którejś z licznych okolicznościowych sesji przypominających fenomen ikon lat 90.

Eva Herzigova, Naomi Campbell i Claudia Schiffer we wspólnej sesji dla Vogue Turkey, listopad 2014Vogue Turkey, XI 2014

W kampanii Balmain na wiosnę 2016 po raz pierwszy oglądamy dojrzałe Naomi, Cindy i Claudię jako tercet. Choć styl marki mocno nawiązuje do przepychu przełomu lat 80. i 90., nie spodziewaliśmy się, że właśnie ten dom mody sięgnie po powracające w pełnej glorii gwiazdy. Dowodzona przez zaledwie 29-letniego Oliviera Rousteing marka doczekała się rekordowych wyników finansowych dzięki intensywnej promocji w mediach społecznościowych oraz wsparciu młodych gwiazdek - sióstr Jenner, Gigi Hadid, Rihanny.

Supermodelki w kampanii Balmain wiosna-lato 2016. Claudia Schiffer, Cindy Crawford i Naomi CampbellSteven Klein / Balmain

To nowy rozdział dla Balmain. Wielu ludziom wydaje się, że Balmain to tylko social media i Instagram, ale ta marka ma duszę i charakter, nie chodzi tylko o followersów. Chodzi o miłość i marzenia. Myślę, że dzięki tej kampanii pokażę, że wracamy do korzeni. Ta kampania mówi o tym, dlaczego kocham modę i te trzy kobiety są tego najlepszym przykładem - dość pokrętnie tłumaczy zmianę kierunku młody projektant.

Dla Rousteing supermodelki są dalekim wspomnieniem z dzieciństwa - ich zdjęcia wieszał sobie na ścianie jako mały chłopiec. Teraz nie tylko je ubrał (rozebrał?), ale i miał okazję się z nimi sfotografować. Zatrudnienie dojrzałych piękności to rozsądna zmiana kierunku dla Balmain, łączącego dotąd młodzieżową estetykę z bardzo "dorosłymi" cenami (najbardziej strojne minisukienki potrafią kosztować ok. 50 tys. zł). Czy uda się przekonać do stylu marki kobiety po czterdziestce? Wiosenna kolekcja składa się głównie z modeli z transparentnej siateczki, odważnie prezentujących piersi i pośladki. A te chętnie noszą głównie... supermodelki.

CINDY CRAWFORD, NAOMI CAMPBELL I CLAUDIA SCHIFFER W KAMPANII BALMAIN - ZDJĘCIA

Tak Naomi Campbell promuje własną linię bielizny:

Zobacz także:

Cindy Crawford i inne supermodelki znów razem na planie. Niesamowite spotkanie po latach w obiektywie Petera Lindbergha [WIDEO]

Zobacz więcej na temat:

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Komentarze (20)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • fanizymiko

    Oceniono 48 razy 40

    Młodzi chłopcy, którzy wieszali sobie zdjęcia tych modelek nad łóżkiem by spokojnie zasnąć po rozładowaniu napięcia które towarzyszy wiekowi pryszczatemu obecnie są w większości dojrzałymi mężczyznami, z których wielu zrobiło kariery i odpowiednie dla Balmaina pieniądze.

    I to oni mają być klientami tej firmy.

    A konkretnie: ich o dwie dekady młodsze żony lub kochanki:)

  • aegis

    Oceniono 31 razy 25

    Czy tylko moim zdaniem te pozy wyglądają głupio? Zwłaszcza wspólne zdjęcia Claudii i Cindy.

  • Gość: Sekretarka Bożeny

    Oceniono 19 razy 19

    "O jeżu, ja mdleję, a ktoś mnie ciągnie za włosy!"
    Tak to wygląda.

  • Gość: aaa

    Oceniono 26 razy 14

    POZY I MINY MODELEK TOTALNIE BEZNADZIEJNE...

  • Gość: mark6

    Oceniono 12 razy 10

    a gdzie piękna Helena?
    Absolutnie najładniejsza z nich wszystkich/

  • Gość: gość

    Oceniono 5 razy 3

    Głowy powyciągane w górę żeby szyję naciągnąć - ot cała tajemnica tych póz, bo upływający wiek po szyi najłatwiej poznać. Inaczej trzeba ją zasłonić, jak na wielu z tych zdjęć.
    No i blask w oczach już nie ten, zwłaszcza u Cindy. Helena owszem, piękna też była, dla niektórych najpiękniejsza, ale u niej oczy postarzały się najszybciej - ma oczy babci.

    Niemniej figury - rzecz jasna - im wszystkich zazdroszczę jak cholera.

  • Gość: Gizbern

    Oceniono 2 razy 2

    W którym niejscu to jest NAJSEKSOWNIEJSZA kampania?

  • Gość: facet 30+

    Oceniono 2 razy 2

    brałby jak PIŃCET NA DZIECKO

  • kocurxtr

    Oceniono 4 razy 2

    przy takim poziomie photoshopa potrzebowali jeszcze modelek ?
    żenadę...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX