Jessica Mercedes w roli modelki. Została twarzą luksusowej marki [KULISY]

Natalia Kędra
11.03.2016 16:31
A A A
Jessica Mercedes w roli modelki w kampanii Paprocki & Brzozowski

Jessica Mercedes w roli modelki w kampanii Paprocki & Brzozowski (Screen Snapchat JESSIMERCEDES / Instagram @jemerced)

Z Jessicą Mercedes coraz chętniej współpracują polscy projektanci. Ostatnio Łukasz Jemioł, teraz duet Paprocki & Brzozowski, który zatrudnił blogerkę w roli modelki.

Jessica Mercedes przeszła zauważalną metamorfozę, żeby lepiej wpisać się w oczekiwania marek luksusowych. Blogerka zainwestowała w drogie dodatki, nauczyła się profesjonalnego makijażu, dba także, żeby nie fotografowano jej bez perfekcyjnie ułożonej fryzury. Lepsza prezencja zaprocentowała i nie chodzi tu tylko o natłok upominków od marek takich jak Gucci i Chanel. Jessica powoli staje się pupilką polskich projektantów.

The best Milan Fashion Week looks by @harpersbazaarus ?? shot by @diegozuko ???? Outfit @lukaszjemiol, bag @gucci @vitkac ?? #mfw #vitkac

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Jessica Mercedes Kirschner © (@jemerced)


Na pokaz Gucci w Mediolanie ubrał ją Łukasz Jemioł (zdj. powyżej), a teraz wygląda na to, że uściśli się współpraca blogerki z duetem Paprocki & Brzozowski. Panowie, który są gwiazdami nagiej sesji w nowym numerze "Viva!Moda", zatrudnili Jessikę jako twarz kampanii nowej kolekcji z linii PLANTS by paprocki&brzozowski. Postępy sesji można było obserwować na Snapie blogerki, sporo ujęć trafiło też na Instagram. Wiemy, że tematem przewodnim było disco w stylu Klubu 54, fotografował Łukasz Pukowiec, a stylizowała Magda Jagnicka. Blogerce partnerował na planie Jacek Jelonek, model z D'Vision, który dla Paprocki & Brzozowski zgodził się nawet rozebrać...

Migawki z sesji Jessiki Mercedes dla Paprocki & Brzozowski zobaczycie w GALERII

Zobacz więcej na temat:

ZOBACZ TEŻ WIDEO

Komentarze (14)
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gość

    Oceniono 48 razy 44

    Grupki 14-latek, którą ona inspiruje, i tak nie stać na te ubrania. A poważnych i wpływowych kobiet to raczej nie przekona. Chybiona kampania, według mnie.

  • Gość: gosc

    Oceniono 35 razy 13

    Paskudna pokraka z konska twarza i krzywymi zebami. Trzeba miec niezla nawalone w głowie żeby ją zrobić "twarzą" jakiejkolwiek marki. Ale jaka marka takie modelki. Tak jak ktoś już zauważył, przecież grono jej fanów to dzieciaki, w dodatku przygłupie, a te dzieciaki nie kupują szmat P&B (inna kwestia czy w ogóle ktoś je kupuje). Ja mam wrażenie, że cały ten szołbiznes celebrycko-modowy istnieje sam dla siebie, bo 99% ludzi ma ich w dupie.

  • Gość: zdziwiony

    Oceniono 4 razy 2

    a kto to k* jest?

  • kloceklego

    Oceniono 5 razy 1

    myślałem, że najlepszą blogerką jest Kominek

  • Gość: Tom

    Oceniono 1 raz -1

    No, no, reklama PhaseOne.

  • naz_niepoprawna

    Oceniono 9 razy -1

    Z tą końską twarzą i zębami? Aaaaaa!!!

  • Gość: pl

    Oceniono 11 razy -1

    ona ma brzydką twarz bo jej tata jest niemcem

  • Gość: nix

    Oceniono 6 razy -2

    fajne te chlopaki w czerwonym pokoju <3

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX