Zdążyliście zapomnieć, kim jest Reni Jusis , ikona końcówki lat 90.? Artystka 7 lat poświęciła rodzinie, pojawiając się w mediach tylko w charakterze tzw. eko-mamy. Najwyraźniej zatęskniła za muzyką i sceną, bo zaskoczyła fanów nowym singlem "Bejbi Siter". Oryginalny teledysk to nie jedyna niespodzianka od Reni - w połowie kwietnia ukaże się płyta, już teraz - pierwsza kampania, w której Jusis pełni rolę modelki. Reklamuje modne Nenukko , symbol miejskiego luzu i ascetycznego podejścia do mody. Kiedyś gwiazda Fashion Week Poland, dziś marka sprzedaje online i utrzymuje butik w nieco snobistycznym domu handlowym MYSIA 3.
Wybór Reni Jusis na twarz NENUKKO nie powinien dziwić - zamiast agencyjnych modelek, marka często wybiera aktorów, jak Helena Norowicz , Maja Ostaszewska , Bartosz Gelner i Agnieszka Żulewska . Reni to tylko jedna z osobowości polskiego show-biznesu, która zaintrygowała duet. Wybrana bardzo rozsądnie, bo nie tylko wraca w atmosferze triumfu, ale i kreuje nowy, awangardowy wizerunek. Dzięki szalonym stylizacjom z "Bejbi siter", Jusis dogania młodsze pokolenie artystek, dla których oryginalna moda jest integralną częścią wizerunku (Brodka, Bovska).
W kolekcji Nenukko "Whispers" nie ma żywych kolorów, jedynym środkiem wyrazu są wyraziste fasony i intrygujące faktury. Dominują spodnie typu culotte w nietypowej długości 7/8 albo z obniżonym krokiem. Obok surowej koszuli, pobłyskują śliczne cygaretki "na gumkę", kusi kurtka z prowokacyjnie przedłużonymi rękawami. Wszystko zaprezentowane w atmosferze intymnego spotkania, bo Jusis zaprosiła fotografa do... swojego domowego studia nagraniowego.