18+
Uwaga!

Ta strona zawiera treści przeznaczone wyłącznie
dla osób dorosłych

Mam co najmniej 18 lat. Chcę wejść
Nie mam jeszcze 18 lat. Wychodzę

Kontrowersyjna kampania American Apparel

Amerykańska firma odzieżowa American Apparel ma poważne kłopoty finansowe, z których postanowiła wyjść w ten sam sposób, co zawsze - wykorzystując kontrowersję i nagość.

Wydawałoby się, że w przypadku tak poważnych problemów, jak 120 milionów dolarów długu oraz pozwy złożone przeciwko założycielowi gigantycznej sieci spowodują zmianę strategii, ale nie. Dov Charney , mimo oskarżeń o molestowanie seksualne swoich byłych pracownic, nie zmienia kierunku. Jego firma słynie z kontrowersyjnych kampanii reklamowych i po okresie spokoju AA wraca na znaną ścieżkę skandali, które sama wywołuje. Pierwszą zapowiedzią powrotu do korzeni była sesja promująca noworoczną kolekcję , a teraz do sieci trafiła kolejna - promująca najnowszą linię dżinsów dla kobiet.

Seks się sprzedaje tylko czy naprawdę działa? Jedną z ciekawszych kampanii wykorzystujących nagość była reklama linii dżinsów Diesel z hasłem "Sex sells, unfortunately we sell jeans". American Apparel nie zaskakuje pomysłowością. Zdjęcia reklamowe, jak zwykle są zrobione w "obskurnym" pokoju. Modelka o imieniu Candice pozuje leżąc na dywanie. Ma na sobie jedynie dżinsy. Fotografie zrobione są tak, by przypominały prywatne zdjęcia młodej dziewczyny, która wygina się przed obiektywem trzymanym przez jej chłopaka. Kiedyś ten autentyzm podobał się młodzieży, która pokochała markę American Apparel za odwagę. Dziś jest chyba przeżytkiem .

Co Wy sądzicie?

Więcej:

Seks się sprzedaje ? >>

Założyciel AA oskarżony przez byłą pracownicę >>

American Apparel znowu szokuje >>

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.