Torebka w kształcie puszki Pepsi - hit czy kit?

Puszka Pepsi zadebiutowała w nowej roli - damskiej torebki! Hit czy kit?

Paula Abdul , czyli jurorka w amerykańskiej edycji show "X-Factor" , najwyraźniej pała wielką miłością do...Pepsi . Albo do pieniędzy - niewłaściwe skreślić.

Nie trzeba skończyć pięciu fakultetów, by wiedzieć, że paradowanie przed tłumem fotoreporterów z puszką Pepsi to czysta reklama. A reklama, jak wiadomo, kosztuje, zwłaszcza w świecie show-biznesu.

Abdul zdecydowała się na osobistą współpracę z koncernem, który jest jednym ze sponsorów muzycznego show. Z "torebką" w kształcie Pepsi, całą wysadzaną kryształkami i ze złotym łańcuszkiem, wystąpiła na oficjalnej konferencji programu.Obecni byli na niej też Simon Cowell i Nicole Scherzinger , ale to na Paulę skierowano większość fleszy. Reklama się udała - kryształowa puszka Pepsi obiegła absolutnie cały świat.

A więc Pepsi ugruntowała sobie najwyższą możliwą pozycję w show "X-Factor", a tym samym świetnym czasie antenowym - ni dość, że gwiazdy cały czas sączą napój, to jeszcze noszą go z dumą na czerwonym dywanie:

X-Factor USX-Factor US X-Factor US/print screenPepsiPepsi mydaily.co.uk

Z drugiej strony, torebkę-puszkę można by potraktować jako modowy hołd dla sztuki pop-art i jej twórcy Andy'ego Warhola, ale chyba byłaby to żałosna forma dorabiania ideologii... - jak myślicie? Weźcie udział w naszym sondażu .

Więcej zdjęć Pauli Abdul i jej sławnej torebki w naszej GALERII

Torebka Pauli Abdul to:
Więcej o:
Copyright © Agora SA