Niektóre kampanie reklamowe promują kolekcję, inne markę. Jedne nawiązują do tego, co zobaczyliśmy na wybiegu i co znajdziemy w sklepach, a inne skorzystają z tradycyjnych znaków kojarzących się z marką, jak logo, czy inne typowe dla niej kolory. Reklamy duetu Dolce & Gabbana zwykle powiązane są z tym, co projektanci proponują na dany sezon, dlatego zdjęcia promujące kolekcję na wiosnę/lato 2010 nawiązują do włoskich korzeni, które były inspiracją najnowszych projektów Włochów.
Dolce Gabbana kampania wiosna/lato 2010 Madonna fot. skan własny
Kolekcja jest powrotem do źródeł. Pojawia się w niej wiele sycylijskich inspiracji. Kreatorzy w 2010 roku postanowili pokazać swoje silne dziedzictwo i odświeżyć typowe dla włoskiej mody części garderoby, jak np. gorset. Kampania promująca miała nawiązywać do kolekcji, dlatego inspiracją było włoskie kino i gwiazdy, jak Anna Magnani. Twarzą kolekcji została Madonna.
Dolce Gabbana kampania wiosna/lato 2010 Madonna fot. skan własny
Sesja odbyła się 6 listopada w Nowym Jorku. Za obiektywem stanął Steven Klein i udało mu się uwiecznić gwiazdę popu w intymnych, zwyczajnych sytuacjach. Królowa została sfotografowana podczas jedzenia spaghetti i mycia naczyń, zwyczajnych sytuacji z jej życia.
Fotografie są klimatyczne, a Madonna wygląda zupełnie inaczej niż na wyretuszowanych zdjęciach z kampanii Marca Jacobsa . Podkreślone zostało jej piękno i kobiecość .
Dolce Gabbana kampania wiosna/lato 2010 Madonna fot. skan własny
Czytaj w znam.to: Niewidzialne rękawiczki :)