Sklep Karli

Fani mody i szafiarskich blogów z pewnością kojarzą Karlę prowadzącą Karla's closet. Dziewczyna znakomicie wykorzystuje swoją popularność. Postanowiła otworzyć internetowy sklep vintage.

Blogerzy piszący o modzie czy szafiarki prezentujące w internecie swoją szafę stają się coraz bardziej popularni i dostają ciekawe propozycje. Jane Aldrige prowadząca Sea of Shoes została poproszona o zaprojektowanie obuwia dla sklepu Urban Outfitters. Tavi Gevinson prowadząca Style Rookie została zatrudniona przez siostry Mulleavy z Rodarte i przygotowała dla nich film promujący ich kolekcję. Polskie szafiarki są zapraszane na pokazy, eventy modowe i coraz częściej pojawiają się w mediach w roli ekspertów, zagraniczni blogerzy uczestniczą w najważniejszych pokazach mody i siedzą w pierwszych rzędach.

Większość z tych propozycji była inicjatywą firm, które chcą wykorzystać nowy trend do swoich celów. Firma LPP zaprosiła szafiarki na rozmowę o nadchodzących trendach i zaprezentowała najnowszą kolekcję, a zaproszeni goście poczuli się zobligowani do wspomnienia o tym wydarzeniu na swoich blogach. Jednak niektórzy sami postanawiają wykorzystać swoją popularność. Karla prowadząca Karla's Closet otworzyła sklep internetowy, w którym fani jej stylu będą mogli kupić rzeczy, które sama wybierze. Na razie wystawiona jest tylko jedna kurtka, ale z dnia na dzień asortyment będzie się zwiększać. Warto więc systematycznie zaglądać pod adres ShopKarlasCloset.com .

Pomysł Karli jest znakomity . Wykorzystuje swoją popularność do promowania własnego sklepu i łączy pasję z biznesem. Zamiast reklamować obcą markę postanowiła zarabiać na siebie. Ciekawe, która z polskich szafiarek pierwsza wpadnie na taki sam pomysł.

Blogerzy rządzą?!

Więcej o:
Copyright © Agora SA