Vena Cava tworzy nową linię Viva Vena

Lisa Mayock i Sophie Buhai tworzące markę Vena Cava postanowiły założyć tańszą linię Viva Vena.

Vana Cava to amerykańska marka założona w 2003 roku przez dwie uzdolnione projektantki Lisę Mayock i Sophie Buhai . Projekty tej marki są połączeniem klimatu vintage z artystyczną paletą i ręcznie malowanymi nadrukami. Po 7 latach rozwijania głównej linii Amerykanki postanowiły stworzyć tańszą markę Viva Vena , w której będzie można znaleźć klasyczne projekty. Proste koszulki, T-shiry, sukienki z organicznego dżerseju i bawełny będą miały nadrukowane zdjęcia kolegów projektantek lub namalowane grafiki. Sophie powiedziała, że rozejrzały się na rynku i stwierdziły, że nadruki na ubraniach są rzadkością i dlatego zdecydowały się na taką stylistykę. Rzeczy będą kosztować mniej niż 200 dolarów. Kolekcja Viva Vena pojawi się w sklepach już w czerwcu . Można je będzie kupić w Saks Fifth Avenue, Bergdorf Goodman, Barneys New York, Shopbop.com and Lagarconne.com.

Vena Cava - Lisa Mayock i Sophie BuhaiVena Cava - Lisa Mayock i Sophie Buhai fot. venacavanyc.com

Czyżby to reakcja na ciągle trwający kryzys na rynku odzieżowym, a może naturalny etap rozwoju firmy? Klasyka się sprzedaje i zawsze będzie. Projektantki zapewne doskonale o tym wiedzą.

Polecamy bloga projektantek: vivavenacava.blogspot.com i ich wideo.

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.