Sportowa moda nabiera coraz ciekawszego wyglądu. Reebook wprowadza pomysły, które są przełomem w użytkowaniu butów, Puma stworzyła innowacyjne pudełka na buty , a adidas króluje w łączeniu mody sportowej z najnowszymi tendencjami w wybiegów. Stella McCartney , Jeremy Scott i Y-3 co sezon zaskakują nas nowym spojrzeniem na odzież i obuwie sportowe. Współpraca firmy adidas z tymi kreatywnymi projektantami co roku owocuje nowymi, innowacyjnymi pomysłami, które niekoniecznie dotyczą technicznych możliwości, ale przede wszystkim designu.
Buty z kolekcji Y-3 na wiosnę/lato 2010 są dziewczęce. Nietypowy wygląd zawdzięczają nie kolorystyce, a pięknej ozdobie. Z boku mają doczepiony biały kwiat . Całość jest stonowana i nawet logo jest subtelne. Trzy czarne paski pojawiają się tylko na jednym z płatków.
Jak Wam się podobają?
Można je kupić w internetowym sklepie LuisaViaRoma . Kosztują 250 euro .