Comptoir des Cotonniers - marka łącząca matki i córki

Comptoir des Cotonniers to marka dla matek i córek podkreślająca więź bliskości. Poprzez generacje, bez względu na wiek - nawet kilka pokoleń kobiet znajdzie w ofercie CdC rzeczy dla siebie.

Firma powstała w 1995 roku . Stworzona została przez rodzinę Elicha . Tony Elicha, założyciel marki, wcześniej przez 30 lat zajmował się pret-a-porter. W latach 70. ubiegłego stulecia założył Nelson Jeans i Ve Bene, w 80. zajmował się dystrybucją produktów Jackson Family, a w latach 90. zarządzał Gaultier Jeans. Wtedy właśnie postanowił stworzyć Comptoir des Cotonniers i sprzedawać modne ubrania i dodatki dla kobiet w wieku 20-40 lat. Pierwszy sklep powstał w Paryżu .

Comptoir des CotonniersComptoir des Cotonniers fot. comptoirdescotonniers.com

Momentem przełomowym firmy był rok 1997 , gdy Georgette Elicha wpadła na pomysł stworzenia oferty dla matek i córek , które będą mogły kupować odzież w tym samym sklepie i nie będą wyglądać, jak klony. Idea była genialna i stała się podstawą firmy, jej tożsamością i filozofią. Jednak nie od razu spotkała się ze zrozumieniem. Z początku agencje reklamowe nie wierzyły w pomysł rodziny Elicha uważając, że żadna z córek nie będzie chciała wyglądać, jak jej mama i na odwrót. Nie rozumieli jednak pomysłu. Nie chodziło o imitowanie i sprzedawanie tych samych rzeczy różnym grupom wiekowym, a o wspólne spędzanie czasu . To właśnie proponowała firma Comptoir des Cotonniers - wspólne zakupy matki i córki podczas, których obie znajdą coś dla siebie. Klientki szybko przekonały się do pomysłu. Polubiły markę CdC za to, że oferuje rzeczy dla kobiet w rożnym wieku i nie stara się zacierać między nimi różnic.

Comptoir des CotonniersComptoir des Cotonniers fot. comptoirdescotonniers.com

Ta prosta, ale genialna filozofia jest doskonale łączona ze strategią marketingową. Początkowo w reklamach marki występowały modelki udające rodzinę, później jednak zaczęto organizować konkursy dla matek i córek , które cieszą się ogromną popularnością. Laureatki zostają twarzami marki, biorą udział w sesji reklamowej i pokazie mody podczas Paris Fashion Week. Firma organizuje też konkursy literackie, kucharskie, sponsoruje zawody tenisowe matek i córek oraz wydaje płyty CD z muzyką łączącą pokolenia. Comptoir des Cotonniers chce podkreślać bliskie są relacje matki i córki .

Comptoir des CotonniersComptoir des Cotonniers fot. comptoirdescotonniers.com

Kolekcje są potwierdzeniem idei bliskości . W ofercie marki matka z córką znajdą podobne rzeczy, ale w różnych fasonach. Mogą kupić ubrania w tym samym stylu, czy trendzie, ale dopasowane do wieku. Nic na siłę - nie ma odmładzania ani postarzania, ale jest wspólny mianownik. Wiele rzeczy bliskie sobie kobiety mogą pożyczać od siebie i zestawiać je w różny, charakterystyczny dla siebie, sposób bez zmiany własnego stylu.

Comptoir des CotonniersComptoir des Cotonniers fot. comptoirdescotonniers.com

Francuska firma Comptoir des Cotonniers oferuje ubrania dla kilku pokoleń nowoczesnych kobiet. W ciągu 15 lat działalności firma stała się ulubionym sklepem wielu matek i córek. Asortyment obejmuje odzież i dodatki. W 2005 roku marka wprowadziła do oferty ubrania dla dziewczynek w wieku 4-12 lat , a dwa lata później linię akcesoriów - zegarków i biżuterii. Rzeczy są robione z najszlachetniejszych materiałów i charakteryzują się wysoką jakością. Produkty francuskiej marki nie są tanie, ale z pewnością warte swojej ceny.

Comptoir des CotonniersComptoir des Cotonniers fot. comptoirdescotonniers.com

Koncepcja firmy CdC zaprzecza wojnie pokoleń . Odrzuca bariery dzielące matki oraz córki i skupia się na rzeczach, które je łączą. Ogniwem może być wspólna wyprawa na zakupy, albo wspólna marynarka. Reklamy prezentujące dwie kobiety, często tak bardzo do siebie podobne, zachwycają. Korzenie , które łączą i przyjaźń , która się rodzi podczas wspólnych chwil, to właśnie podkreśla Comptoir des Cotonniers - bliskie relacje matek i córek .

Karolina Lewczuk (Karolina L.)

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.