Gwen Stefani to jedna z niewielu gwiazd, której marka odzieżowa nie ?okazała się jedną wielką klapą. Jej marka L.A.M.B. (Love. Angel. Music. Baby. ) istnieje od 2003 roku i doskonale się sprzedaje. Popularnością cieszą się zwłaszcza modne i oryginalne dodatki - torebki i buty. W 2005 roku marka zasłynęła linią Harajuku Lovers zainspirowaną japońską modą i kulturą.
Na jesień/zimę 2010/2011 projektanci L.A.M.B. proponują kolekcję pełną odniesień do stylu militarnego , który połączyli z trendem bieliźnianym i kobiecością . Zielenie, khaki i moro połączone są z odcieniami szarego i czernią. Do tego dodano niebieski oraz czerwone i żółte akcenty kolorystyczne. W kolekcji dużo jest skórzanych dodatków, zwłaszcza pasków , które nakładamy po kilka na raz. Pojawia się też sporo suwaków i skóry.
Projekt: L.A.M.B. (jesień/zima 2010) L.A.M.B. fot. EAST NEWS (ZEPPELIN)
Fasony są drapowane i luźne , a sylwetka jakby opleciona , dzięki użyciu pasków. W większości zestawów pojawiają się spodnie, ale w kolekcji są też spódnice i sukienki. Obowiązkowym elementem zimowej stylizacji mini są podkolanówki . Wzorów jest niewiele - pojawiło się moro, paski, krata, cętki i plamy, ale to raczej dodatki ożywiające kolekcję niż tendencja.
Zobacz GALERIĘ !