Asortyment francuskiej firmy Lacoste obejmuje odzież, obuwie, akcesoria skórzane, okulary przeciwsłoneczne, zegarki, perfumy, a także bieliznę domową. Teraz do tej puli doda również biżuterię dla kobiet .
Pomysł powstał po sukcesie współpracy Lacoste z marką Les Bijoux de Sophie . Broszki i ozdobne dodatki z motywem krokodyla sprzedawały się tak doskonale, że przedstawiciele marki postanowili stworzyć własną linię biżuterii .
Francuska firma podpisała czteroletni kontrakt z francuską europejską grupą GL Bijoux na projektowanie, produkcję i dystrybucję biżuterii z logo Lacoste. Kolekcja będzie obejmować 5 różnych linii biżuterii obejmujących bransoletki, naszyjniki, broszki, charmsy, a także akcesoria do telefonów. Ceny będą się wahać od 30 do 300 dolarów. Rzecznik prasowy marki Lacoste zapowiedział, że pierwsza kolekcja będzie elegancka i błyszcząca . Po raz pierwszy zostanie pokazana podczas nowojorskiego tygodnia mody we wrześniu tego roku.