Lacoste poszerza ofertę o biżuterię

Marka Lacoste postanowiła rozszerzyć swoją ofertę dla kobiet o linię biżuterii, która trafi do sklepów na początku następnego roku.

Asortyment francuskiej firmy Lacoste obejmuje odzież, obuwie, akcesoria skórzane, okulary przeciwsłoneczne, zegarki, perfumy, a także bieliznę domową. Teraz do tej puli doda również biżuterię dla kobiet .

Powstanie linii modnej biżuterii Lacoste jest częścią strategii opracowanej z naszymi partnerami w celu zaoferowania lepszej oferty naszym klientkom. - dodał rzecznik prasowy marki Lacoste.

Pomysł powstał po sukcesie współpracy Lacoste z marką Les Bijoux de Sophie . Broszki i ozdobne dodatki z motywem krokodyla sprzedawały się tak doskonale, że przedstawiciele marki postanowili stworzyć własną linię biżuterii .

Francuska firma podpisała czteroletni kontrakt z francuską europejską grupą GL Bijoux na projektowanie, produkcję i dystrybucję biżuterii z logo Lacoste. Kolekcja będzie obejmować 5 różnych linii biżuterii obejmujących bransoletki, naszyjniki, broszki, charmsy, a także akcesoria do telefonów. Ceny będą się wahać od 30 do 300 dolarów. Rzecznik prasowy marki Lacoste zapowiedział, że pierwsza kolekcja będzie elegancka i błyszcząca . Po raz pierwszy zostanie pokazana podczas nowojorskiego tygodnia mody we wrześniu tego roku.

Broszka Lacoste i Les Bijoux de Sophie

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.