GAP - niesamowity, a może nudny?

Zdjęcia z najnowszej kampanii GAP denim nie zaskakują. Amerykański gigant znowu postawił na klasyczną stylistykę, która wielu osobom wydaje się nudna. Jednak czy reklama dżinsów potrzebuje czegoś więcej niż dobrze wyeksponowane produkty?

To, że seks w reklamie przyciąga uwagę wiemy doskonale. Calvin Klein Jeans , Diesel i inne firmy dżinsowe w swoich reklamach wykorzystują nagość, by wywołać kontrowersję. Spodnie z denimu są przecież symbolem młodzieńczego buntu i odwagi. Mają kojarzyć się z łamaniem zakazów, a w dzisiejszych czasach jedną z barier, którą można złamać jest właśnie publiczne pokazywanie nagości. Jednak czy jest ona potrzebna w reklamie? Czy można "sprzedawać" dżinsy w tradycyjny sposób? Na pewno tak. GAP jest firmą, która jest świetnym przykładem dobrej reklamy produktowej .

Amerykański gigant nie musi sprzedawać swojego wizerunku. Nie musi dorabiać teorii, ani przypominać konsumentom swojego DNA. Rozpoznawalność marki jest na bardzo wysokim poziomie. Większość osób kojarzy logo GAP , nawet mieszkańcy państw, w których produkty firmy nie są dostępne. Amerykańska marka skupia si, więc na sprzedaży swoich produktów i to widać w najnowszej reklamie GAP denim 1969 na jesień/zimę 2010/2011.

Gap Premium jeans 1969Gap Premium jeans 1969 www.gap1969.com

Klasyka była kiedyś mottem marki GAP. Klasyczna bluza, będąca jednym z flagowych produktów marki była dostępna w wielu różnych barwach. Nie zmieniała się pod wpływem trendów. Poszerzała się tylko paleta kolorów. Firma GAP uważała, że ludzie lubią mieć wybór, jednak zapomniała, że dotyczy to również fasonów. Klasyka w wykonaniu marki GAP szybko znudziła konsumentów . Chcieli czegoś więcej i odwrócili się do flagowej, amerykańskiej marki. GAP miał problemy finansowe, więc zmienił strategię . Kolekcje stały się bardziej dopasowane do aktualnych trendów, a reklamy skupiają się na prezentacji produktów , a nie urody modelek, czy ich nagich ciał.

Gap Premium jeans 1969Gap Premium jeans 1969 www.gap1969.com

Klasyczna stylistyka GAP nie podoba się fascynatom mody. Uważają, że reklamy dżinsów są nudne, zwłaszcza mając porównanie z innymi markami. To powielenie wcześniejszego modelu - te same modelki, ten sam fotograf i stylistyka. Nic nowego. W kampanii GAP 1969, której autorem jest Craig McDean , wzięło udział pięć modelek: Constance Jablonski , Sasha Pivovarova , Shu Pei , Isabeli Fontana , Anja Rubik i Jasmine . Każda z nich prezentuje inny model dżinsów 1696. Jedne spodnie są wybielone, inny mają domieszkę streczu, dzięki czemu można w nich nawet ćwiczyć. Anja Rubik prezentuje dżinsy z suwakami, a Jasimne zawinięte nogawki z nadrukowanymi ptakami.

Gap 1969 Fall/Winter 2010 Behind The Scenes

Gap 1969 Fall/Winter 2010 - The legging jean

Reklama Gap Premium 1969:
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.