Caterina jak Vogue?

Cudze chwalicie, swego nie znacie... Zdjęcia do kampanii polskiej marki Caterina na sezon jesień-zima 2010/11 prezentują światowy poziom, podobnie jak sama kolekcja!

Caterina obecna jest na polskim rynku od lat i trzeba przyznać, że z roku na rok zarówno kolekcje, jak i kampanie reklamowe prezentują się coraz lepiej. Jako pierwsi prezentujemy Wam zdjęcia do najnowszej kampanii marki. Wykonane na warszawskim lotnisku Bemowo urzekają doskonałą stylizacją, artyzmem i wyczuciem światowych trendów .

Jaki obraz kobiety według Domu Mody Caterina rysuje nam się w wyobraźni, gdy patrzymy na najnowsze zdjęcia? To niewątpliwie kobieta silna, pewna siebie i znająca swoje potrzeby. Scenografia sesji przywodzi na myśl plan filmowy - a nasza bohaterka to gwiazda filmowa ...

A jak prezentują się ubrania? Równie dobrze! Elementem charakterystycznym dla całej kolekcji są modne poszerzone ramiona. Uwagę zwracają też zdobienia w postaci suwaków - zarówno jako tradycyjne zapięcie, suwaki w charakterze ozdoby. Znajdziemy je w sukienkach, żakietach, butach i torebkach!

Oczywiście w kolekcji znajdziemy sukienki na każdą okazję, które od zawsze są symbolem kobiecości. Najmodniejsze będą kurtki rodem z koncertu rockowego oraz skórzane kamizelki . Na uwagę zasługują też płaszcze - zarówno te wytworne, wykonane ze szlachetnych flauszy oraz te zachowujące bardziej sportowy styl, wykonane z tkanin technicznych. Jeśli chodzi o dodatki, to Dom Mody Caterina postawił przede wszystkim na wygodę. Stopom należy się odpoczynek, a kobietom odrobina luksusu! Dlatego większość obcasów została skrócona, a niektóre modele butów są ciekawie zdobione (np. kryształami Swarovskiego , które dyskretnie umieszczone w okolicach fleków stają się częścią kobiecej biżuterii!)

ZDJĘCIA Z SESJI ZNAJDZIESZ W GALERII!

Foto: Mateusz Stankiewicz/AFPHOTO Stylizacja: Marta Kalinowska Makijaż: Patrycja Dobrzeniecka /AFPHOTO Fryzury: Łukasz Pycior / D'Vision Modelka: Sylwia Sucharska / D'Vision

Co sądzisz o zdjęciach do najnowszej kampanii Cateriny?
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.