Niektórym wesoły i trochę infantylny klimat kampanii reklamowej marki DVF może nie przypaść do gustu, ale naszym zdaniem ta reklama wnosi trochę ożywczego powiewu do zbioru jesiennych kampanii. Reklama jest wesoła, kolorowa, pełna energii i radości . Ukazuje markę założoną przez Diane von Furstenberg w nowym świetle. Wcześniej kojarzyła się ona z kobiecością w stylu boho, a teraz DVF stawia na szyk, młodzieńczą kobiecość i filrt, co doskonale uchwycił na zdjęciach znany z kontrowersji Terry Richardson .
Modelki, Missy Rayder, Elisa Sednaoui ubrane w kolorowe ubrania z kolekcji Diane von Furstenberg pozują m.in. na oryginalnej kanapie w kształcie ust. Każde ze zdjęć jest opatrzone innym hasłem. Na jednym z nich widnieje napis: "Poczuj się jak kobieta, noś sukienki ", a na drugim hasło przewodnie jesiennej kolekcji królowej nowojorskiej mody "Zawsze chciałam żyć męskim życiem w kobiecym ciele".
Kampania reklamowa Diane von Furstenberg (jesień/zima 2010/2011) www.dvf.com
marka: Diane von Furstenberg
sezon: jesien/zima 2010/2011
fotograf: Terry Richardson
Modelki: Missy Rayder, Elisa Sednaoui
GALERIA !