Wesoła kampania Diane von Furstenberg

Terry Richardson zrobił zdjęcia do jesiennej kampanii Diane von Furstenberg. Ta współpraca wypadła naprawdę dobrze.

Niektórym wesoły i trochę infantylny klimat kampanii reklamowej marki DVF może nie przypaść do gustu, ale naszym zdaniem ta reklama wnosi trochę ożywczego powiewu do zbioru jesiennych kampanii. Reklama jest wesoła, kolorowa, pełna energii i radości . Ukazuje markę założoną przez Diane von Furstenberg w nowym świetle. Wcześniej kojarzyła się ona z kobiecością w stylu boho, a teraz DVF stawia na szyk, młodzieńczą kobiecość i filrt, co doskonale uchwycił na zdjęciach znany z kontrowersji Terry Richardson .

Modelki, Missy Rayder, Elisa Sednaoui ubrane w kolorowe ubrania z kolekcji Diane von Furstenberg pozują m.in. na oryginalnej kanapie w kształcie ust. Każde ze zdjęć jest opatrzone innym hasłem. Na jednym z nich widnieje napis: "Poczuj się jak kobieta, noś sukienki ", a na drugim hasło przewodnie jesiennej kolekcji królowej nowojorskiej mody "Zawsze chciałam żyć męskim życiem w kobiecym ciele".

Kampania reklamowa Diane von Furstenberg (jesień/zima 2010/2011)Kampania reklamowa Diane von Furstenberg (jesień/zima 2010/2011) www.dvf.com

marka: Diane von Furstenberg

sezon: jesien/zima 2010/2011

fotograf: Terry Richardson

Modelki: Missy Rayder, Elisa Sednaoui

GALERIA !

Diane von Furstenberg - kolekcja na jesień 2010

Kampania Diane von Furstenberg na jesień/zimę 2010/2011:
Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.